koska te punnitte itsenne ??

• Viestiketjun aloittaja Disa
  • Ensimmäinen viesti
Tara-Milana
Se on aivan sama mitä on päällä, kun punnitsee aina samoissa vaatteissa. Mielellään aamulla ja juuri, kun on käynyt wc:ssä. (Kannattaa huomioida, ettei ole juonut mitään, koska jos olet juonut esim. litrankin vettä tms. aamulla, niin se nostaa kummasti sitä painoa ;) ).

siirihiiri
voi viude, nyt ahistaa :whistle: mää käyn vaakalla joka ikinen aamu :ashamed: tuntuu et jos en käy, niin viikossa kuitenki väh.2kg hyökkää mun kimppuun :eek: miten kummassa "sinnittelette" viikonki ilman vaakaa??? pystysinpä itekki samaan :whistle: :ashamed:

Phyllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2004 klo 08:44 Tara-Milana kirjoitti:
Mä kyllä olen silti sitä mieltä, että mittanauha on parempi väline laihduttamiseen, kuin vaaka.
Peesailen tätä. Tosin mulla kyllä vaakakin, ja kaks kertaa viikossa (maanantaina ja torstaina) kurkkaan mitä se näyttää ;) Ja kerran viikossa (torstaina) mittaan strategiset paikat (vyötärö navan kohdalta ja alamahan läskeimmältä kohdalta, lantio, rintojen alta, hauis, reisi ja pohje). heinäkuun puolivälistä on 3,5kiloa tippunut paino, mutta esim. tosta alamahan läskimakkarasta on "sulanut" melkein 10 senttiä ympärysmitta pienemmäksi. Reidestäkin on kadonnut 5cm, samoin rinnanympäryksestä.
Ja punnitus ja mittaukset aamulla vessassakäynnin jälkeen pikkarit jalassa ennen syöntiä. (ei, en syö aamiaista ilkosillani, vaan puen välillä päälle ;) ;))

SuSuharmaana
joka aamu.. en mäkään pysty pysymään pois vaa'alta vaikka kuinka se paino heittää 3kg viikossa ja masentaa..
Mittanauhaan en luota, koska aina kun mittaan niin joko maha pullistuu ulos tai vaistomaisesti jännittää vatsalihaksia ja tuolloin tulos voi valehdella vaikka kuinka paljon! ja en osu sillä nauhalla ikinä sinne paksuimpaan kohtaan..

no en päässy kirjautumaan... juu :ashamed: kyllä täytyy tunnustaa että melkeen joka päivä tulee vaaalle mentyä, jos ei kissa just istu siinä aamulla syömässä :D
juu mittanauhan kanssa en oo jaksanu alkaa leikkiä.. sehän voi kadota tän löysän joukkoon, niin se mittanauha on kadonnu jo aikaa sitten =) , onkohan se tuol vatsamakkaroitten seassa... ;) pitääpä suihkussa nostella niitä ja katsella joskos löytys :D
juu kyllä sen vaatteistakin huomaa kummasti on osa paidoista löystynyt...ja mun ainoot farkut mitkä löydän on alkaneet valua alas, onneks ovat stretsii, mut vyötärön kohdalta on tosi löysät...
tsemppii kaikille, punnitaan itteämme vaikka 10kertaa päivässä pääasiahan en että paino tippuu vai...

Yhteistyössä