No kun tää justiin... Mulla vaan ois osa semmosia et en tiiä riittääkö se 0,60e:n merkki... Pakko vissiin käydä postissa ekaks (sillon 15.päivä ei kyl hullukaan mee postiin ees merkkejä hakemaan) ja laittaa sit tommoseen laatikkoon ne sillon 15.päivä...Alkuperäinen kirjoittaja haa:15, päivä postitan, en halua että ne menee perille "liian aikaisin"...
No kyl sitä ehtii... Toki jos kovasti askartelee, niin voip tulla tohinoita illoiksi... Mä pistin sukulaisille lasten kuvia (siis päiväkodissa otetut) + kortin ja ne vaati vähän isomman kuoren sitten... Eikä ne mahdu tohon "joulukuoreen" sisälle, ja eikö se 15.päivän sääntö koske justiin niitä siinä kuoressa postitettuja, vaiko muitakin...? Ehkä mä lähetän sittenkin noi muutamaa päivää aiemmin, jotta ehtivät...Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Voi jessus...mie oon unohtanu kortit ihan kokonaa. :|
No ei ne nyt mitään hervottomia oo... sen joulukuoren kokosia melko tarkkaan, eivät mahtuneet sen sisälle...Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Se 15.päivä koskee joulumerkkejä ylipäätään.. sillä kuorella ei ole paljoakaan merkitystä mihinkään.. mutta jos on oikein isoja kuoria, niin ei välttämättä mene sillä joulumerkillä mihinkään..
Ok.. käy kysymässä postista.. mä postitin eilen suunnilleen sen kokosen adressin ja se maksoi 1,10? tais kyllä olla aavistuksen suurempi kuin se joulukuori..Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:No ei ne nyt mitään hervottomia oo... sen joulukuoren kokosia melko tarkkaan, eivät mahtuneet sen sisälle...Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Se 15.päivä koskee joulumerkkejä ylipäätään.. sillä kuorella ei ole paljoakaan merkitystä mihinkään.. mutta jos on oikein isoja kuoria, niin ei välttämättä mene sillä joulumerkillä mihinkään..
No ei vissiin muu auta... Mä käyn kyllä nyt sit ihan lähipäivinä, ku joulun alla sinne postiin ei kyl oikeesti oikein tee mieli mennäAlkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ok.. käy kysymässä postista.. mä postitin eilen suunnilleen sen kokosen adressin ja se maksoi 1,10? tais kyllä olla aavistuksen suurempi kuin se joulukuori..Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:No ei ne nyt mitään hervottomia oo... sen joulukuoren kokosia melko tarkkaan, eivät mahtuneet sen sisälle...Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Se 15.päivä koskee joulumerkkejä ylipäätään.. sillä kuorella ei ole paljoakaan merkitystä mihinkään.. mutta jos on oikein isoja kuoria, niin ei välttämättä mene sillä joulumerkillä mihinkään..
Niin mustakin.Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Musta oli paljon mukavampaa ku ennen tuli ne kortit silleen ripotellen pitkin joulukuuta. Nyt on hyvä jos ennen aattoa ovat perillä. :/ Meinaan kuitenkin laittaa kortit postiin heti kun käyn seuraavan kerran laatikolla.