Koska tää pahoinvointi loppuu!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laattaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laattaliisa

Vieras
Mietimpä vain kauanko tätä vielä jatkuu... Viikolla 7 alkoi pahoinvointi ja ei oo helpottanu vieläkään... Nyt mennään vikkolla 12 ja aina vaan jatkuu... vois vaan olla syömättä ja nukkua, kun niin väsy ja paha olo...

Koska muilla loppunu?

Mulla alkoi tässä raskaudessa viikolla 6-7 ja kesti viikolle 15. Joka päivä oksensin ja monta kertaa. Nyt 30 viikon tuntumassa tuntuu, että etoo taas välillä ja olen jopa oksentanut, toivottavasti ei pahene...

Voiih! Toisilla kestäny kyllä pitkään... :(

Oon nyt ollu yli viikon töistä pois kun vaikeaa palvella asiakkaita hymyssä suin ja olla jalkojen päällä heikon olon takia. Huomenna taas pitäis töihin ja pelottaa jo mitä siitä tulee...

Sori tää vuodatus...

Alkuperäinen kirjoittaja laattaliisa:
Voiih! Toisilla kestäny kyllä pitkään... :(

Oon nyt ollu yli viikon töistä pois kun vaikeaa palvella asiakkaita hymyssä suin ja olla jalkojen päällä heikon olon takia. Huomenna taas pitäis töihin ja pelottaa jo mitä siitä tulee...

Sori tää vuodatus...

Mä olin melkein 4 viikkoa saikulla alkuraskauden aikana. En olis mitenkään pystynyt palvelemaan asiakkaita. Sit olin niin heikossa kunnossa oksentelun takia. Hae saikkua hyvä ihminen jos et pysty oleen töissä.

Yhteistyössä