Koska syöttötuoliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä laitettiin rattaisiin puoli-istuvaan asentoon 6kk vanhana. Aika nopeasti siitä kyllä siirryttiin ihan istuma-asentoonkin. Syöttötuoliin myös laitoin reilu 6kk vanhana.

mä pidin poikaa 5kk ikäisenä jo puol-istuma asennossa koska sen selkä oli jo siinä kunnossa... Mutta syöttö-tuolia en vielä ole hankkinut, ajattelin että ostan sen, parin viikon kuluttua,eli 6kk ikäisenä! Lattiassa se istuu itse ja nojaa käsiin,mutta ei se vielä kauan jaksa itseään pitää "kasassa"

=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:48 mamma kirjoitti:
mä pidin poikaa 5kk ikäisenä jo puol-istuma asennossa koska sen selkä oli jo siinä kunnossa... Mutta syöttö-tuolia en vielä ole hankkinut, ajattelin että ostan sen, parin viikon kuluttua,eli 6kk ikäisenä! Lattiassa se istuu itse ja nojaa käsiin,mutta ei se vielä kauan jaksa itseään pitää "kasassa"

=)

korjaan: mä pidin poikaa 5kk ikäisen rattaisa puol-istuma asennossa

höh. no syöttötuoliin siten kun osaa itse istua.

jotkut istuu 6kk.na, toiset vasta 8kk.na. mulla on kolmas nyt 5,5kk ja sitterissä olen puoli-istuvassa asennossa syöttäny. aiempien kans ei ollu sitteriä. silloin käytin turvakaukaloa. esikon vauva aikana olin niin laiha että usein syöttö onnistui, kun laitoin jalat sohvalla koukkuun, menin puoli-istuvaan asentoon ja laitoin vauvan mahan päälle istumaan. :whistle: kyllä sitä hätä keinot keksii..

Yhteistyössä