Koska soittaisit uudelleen lääkäriin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt hjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt hjelppiä

Vieras
Mulla oli nenästä vuotanut viikon verran joka päivä kirkasta vettä, ei nuhaa tms. Soitin ja sanoivat että koita allergialääkettä (en oo ikinä ollu millekkään allerginen), olen sitä nyt vajaa viikon syönyt, eikä ole auttanut ollenkaan. Vettä valuu yhä edelleen aina kun kumarrun, joskus heti ja joskus kun on hetken ollut kumarassa.

En voi ollenkaan kurkata esim sängyn tai pöydän alle, kun heti alkaa valumaan vettä.

Koska soitan uudestaan? Kun tuo allergialääke (zyrtec) ei ole tehonnut ollenkaan, epäilen muutenkin ettei mitään allergiaa ole kun ikinä ei ole ollut mitään allergiaoireita.
Ja jos makaan selälläni, tuntuu kuin vettä menisi nenään sisälle ja nieluun (valuu ilmeisesti sinne sitä maatessa)

Kun vettä alkaa valumaan, tulee sama tunne kuin silloin jos vettä menee nenään.

Uskaltaako nenäkannua kokeilla nyt? Eihän sen käyttö voi varastoida vettä tuonne jonnekkin? Ihan vähän maistuu suolaiselta tämä, kun vahingossa meni suuhun sitä :x

Nyt vajaa 2vk ollut siis tätä veden valumista, eikä sitä tule mitään tippa tai kaksi, vaan ihan tipoittain tulee paljon.

käytätkö sä sitä kannua nyt?

Mulla ainakin tuli nenäkannun käytön aikana sitä vettä just kun kumartui jonnekkin. Itse lopetin koko kannun käytön. Ei auttanut mua vaan pahensi oloa. Joillekkin auttaa kannu. Mulle ei.

Soita heti ja ehdota että voisiko olla kyse likvorvuodosta? Eli aivo-selkäydinnesteestä. Jos vuotaa kirkasta vuotoa eikä ole ns. nuhaa on tuo mahdollista ja vakava juttu. Voi johtaa siihen että vuotokohdan kautta pääsee tulehdus aivoihin. Sen voi testata laboratoriossa. Ehdota edes.

[QUOTE="...";25962586]Soita heti ja ehdota että voisiko olla kyse likvorvuodosta? Eli aivo-selkäydinnesteestä. Jos vuotaa kirkasta vuotoa eikä ole ns. nuhaa on tuo mahdollista ja vakava juttu. Voi johtaa siihen että vuotokohdan kautta pääsee tulehdus aivoihin. Sen voi testata laboratoriossa. Ehdota edes.[/QUOTE]

Tuskin selkäydinneste nyt viikkoa vuotaa ilman muita oireita.

[QUOTE="Riksu";25962697]Tuskin selkäydinneste nyt viikkoa vuotaa ilman muita oireita.[/QUOTE]

Itseasiassa se voi vuotaa juurikin noin. Tiputella ilman muita oireita, kunnes tulee meningiitti eli aivokalvontulehdus.

Yhteistyössä