Eli otsikossa ongelma, on jo päässyt autuaasti unohtumaan!
Kippuravarvas 20.01.2009 #2 Vaikka huomenna, ne antaa ajan sitten niille viikoille kun siellä annetaan.
Matami-Mutkula 20.01.2009 #3 mie oon soittanu saman tien kun plussa pärähtäny, sieltäpä ne osaa antaa oikeelle viikolle ajan. Niin ja ONNEA :flower:
mie oon soittanu saman tien kun plussa pärähtäny, sieltäpä ne osaa antaa oikeelle viikolle ajan. Niin ja ONNEA :flower:
Ap 20.01.2009 #4 Ok, ajattelin lähinnä et voiko soittaa jo rv 5, vai pitääkö odotella "varmempia aikoja".
RangaTanga 20.01.2009 #6 Ekan aikana tilasin heti kun olin plussannut. Tokasta ja kolmannesta odottelin vähän kauemmin, n. rv 7 aikaan tilasin ajan.
Ekan aikana tilasin heti kun olin plussannut. Tokasta ja kolmannesta odottelin vähän kauemmin, n. rv 7 aikaan tilasin ajan.
moi 20.01.2009 #8 Alkuperäinen kirjoittaja moi: itse soitin eilen ja sain ajan jo ens viikolle Click to expand... pitää vielä lisätä, että rv 9 on menossa.. kyllä mä eka kerral soitin heti ja toisellaki..
Alkuperäinen kirjoittaja moi: itse soitin eilen ja sain ajan jo ens viikolle Click to expand... pitää vielä lisätä, että rv 9 on menossa.. kyllä mä eka kerral soitin heti ja toisellaki..
Vastarannankiiski 20.01.2009 #11 No meillä on ollu linja, että kun toisetkin menkat on jääny välistä niin sitten. Eli oisko 8-9 viikoilla. Saahan sinne aiemminkin soitella =)
No meillä on ollu linja, että kun toisetkin menkat on jääny välistä niin sitten. Eli oisko 8-9 viikoilla. Saahan sinne aiemminkin soitella =)
vieras 21.01.2009 #12 Minä olen odottanut että koossa on kuusi viikkoa. Koska niin monta keskenmenoa ennen 5+6:tta.