Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 11:56 Miia82 kirjoitti:Kuin vanha lapsi oli kun siirryitte matkarattaisiin? Mulla kohta 8kk poika niin mietin jos kohta vaihtais matkarattaisiin..
näin myös meillä..Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 11:56 Miia82 kirjoitti:Kuin vanha lapsi oli kun siirryitte matkarattaisiin? Mulla kohta 8kk poika niin mietin jos kohta vaihtais matkarattaisiin..
Meillä matkarattaat ovat vaihtoehto yhdistelmille, eivät seuraaja.
Nimensä mukaan matkoille. Menevät pieneen tilaan autonperään.
Matkarattaisiin voi laittaa lapsen joka osaa istua.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 11:56 Miia82 kirjoitti:Kuin vanha lapsi oli kun siirryitte matkarattaisiin? Mulla kohta 8kk poika niin mietin jos kohta vaihtais matkarattaisiin..
Meillä matkarattaat ovat vaihtoehto yhdistelmille, eivät seuraaja.
Nimensä mukaan matkoille. Menevät pieneen tilaan autonperään.
Matkarattaisiin voi laittaa lapsen joka osaa istua.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2005 klo 11:12 K-P kirjoitti:Meillä tyttö 2 kk ja matkarattaat jo käytössä. Ainakin meidän rattaista saa selkänojan kokonaan alas, joten vauvan voi laittaa makuuasentoon. Rattaat hommattiin lähinnä satunnaiseen käyttöön mm kylä- ja kauppareissuille. Mielestäni hänen on parempi olla makuuasennossa kuin kaukalossa. Jalkapeite vaan päälle ja näin kesällä tarkenee ulkonakin hyvin. Vaunut on toki meilläkin normaalisti käytössä, mutta tietyissä tilanteissa matkarattaat on tosi kätevät ja paljon ketterämmät. Ja mahtuu autoonkin paremmin.