K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:Ajattelin vaan, että aika kova on tahrimaan vaatteita, ettei sit ole rasvaläiskä pepus... oisko jokin liukuvoide ehkä sit parempi kuitenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:Ajattelin vaan, että aika kova on tahrimaan vaatteita, ettei sit ole rasvaläiskä pepus... oisko jokin liukuvoide ehkä sit parempi kuitenkin![]()
Mä kuvittelin että peppuseksin jälkeen käydään pesulla
Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:Ajattelin vaan, että aika kova on tahrimaan vaatteita, ettei sit ole rasvaläiskä pepus... oisko jokin liukuvoide ehkä sit parempi kuitenkin![]()
Minä taas ajattelin, että sitä varmaan sinne jää sen verran, vaikka kuinka pesee... miettikää miten jää käsiinkin kun ruokaa laittaa ja astioihin, että sielt sitä sit on päiväkausia peppupoimuissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MinnaV:Ajattelin vaan, että aika kova on tahrimaan vaatteita, ettei sit ole rasvaläiskä pepus... oisko jokin liukuvoide ehkä sit parempi kuitenkin![]()
Minä taas ajattelin, että sitä varmaan sinne jää sen verran, vaikka kuinka pesee... miettikää miten jää käsiinkin kun ruokaa laittaa ja astioihin, että sielt sitä sit on päiväkausia peppupoimuissa.![]()
Seksikaupoissa myydään sellasia pumppuja, vai mitä ne on, joilla voi pestä peräreiän panoa ennen ja sen jälkeen! :wave:![]()