Koska rattaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös sen saa aika makuuasentoon, vai onko tuo sellainen malli, ettei saa? Mä laitoin jo neljäkuukautiselle ratasosan, kun sen sai lähes täyteen makuuasentoon, mutta siinä oli matalammat laidat niin vauva näkikin jotain ja mahtui paremmin autoon.

Lisää tyhmiä kysymyksiä.... Kun siis meidän neiti nukkuu aina päikkärit ulkona, niin tossa ratasosassa ei ilmeisesti voi nukuttaa...?? Täytyykö siis aina vaihtaa tilalle se koppa? Auttakaa nyt uunoa ;)

Mä siirsin sitten kun alkoi koppaosa käymään ahtaaksi ja kääntyileen niin että piti saada valjaisiin. Matkiksissa oli 5 kk iästä, sekä makuuasennossa että siinä seuraavassa, aavistuksen istuvassa.

Häh...miks ei voi nukuttaa? Meillä otettu 3 kk iässä koppa pois, tilalla ratasosa. (brio happy) Saa makuuasentoo ja meil on siin viel pehmuste, ni on pehmeeki. Eikä poika oo varmaa koskaa huomannu mitää eroo kopassa nukkumisen ja rattaissa nukkumisen välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Lisää tyhmiä kysymyksiä.... Kun siis meidän neiti nukkuu aina päikkärit ulkona, niin tossa ratasosassa ei ilmeisesti voi nukuttaa...?? Täytyykö siis aina vaihtaa tilalle se koppa? Auttakaa nyt uunoa ;)

Miks ei vois nukuttaa? Kyl meillä nyt 10 kk ikänen nukkuu päivkyt ratasosassa. Varsinkin nuhasena oli tosi hyvä kun sai päätä koholle. Riittävästi vällyä päälle vaan!

KIITOS!!!! Olen tosiaan luullut ettei voisi nukuttaa =) Uuno mikä uuno, hehhehh!
Mutta tosiaan eihän siinä olisi mitään järkeä ettei voisi nukuttaa, kauhee homma aina vaihtaa koppaa ja ratasosaa...
Mutta siis paljon kiitoksia teille, teitte minusta viisaamman! *hug* <3

Yhteistyössä