koska plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsimätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärsimätön

Vieras
mitenkä nopeasti hedelmöityksestä olette saaneet plussan? ja mitä testiä käytitte?
minulla kierto heittää 28-38pv joten ei ole mitään tietoa oviksesta eikä seuraavista menkoista,mietin että missähän vaiheessa voisi testata :D

meillä hedelmöittyminen tapahtui luultavasti 16. tai 17.11.2007 ja tein positiivisen testin 4.12. ja testasin apteekista saatavalla early detection liuskatestillä. siihen tuli silloin ihan semmonen selvä muttei kuitenkaan tosi tosi tumma viiva ja kun samana pvänä testasin apteekin omalla, ei meinannu viivaa näkyä juuri ollenkaan. sitten 3 pvää myöhemmin apteekin omalla taas testasin niin tuli jo aivan selkeä viiva siihenkin:)

niin ja mulla on ollu viimeset menkat elokuussa 07 että oli meikäläiselläki vähän hakuammuntaa:D mut kun testasin niin testasin siksi että oli jo selvät oireet päällä, lämpöä, väsymystä, menkkamaisia kipuja ja tissit sikakipeät sekä se kuuluisa "musta vaan tuntuu"-olo.

viime yönä unta et plussasin. AAPUUAAA! Olin sit ihan paniikissa. Heräsin omaan nyyhkimiseen. Karmee painajainen. Terveys ei kestä enää lapsia ja en kyllä enää haluaisikaan. Mutta ap.n asiaan tää ei tietty mitenkään liittynyt =)
Toivottavasti ap saa plussansa.

Yhteistyössä