H
höh
Vieras
Nyt menossa kolmas raskaus, viikkoja 15. Vieläkään en ole tuntenut liikkeitä. Esikoisesta tunsin rv 17, toisesta rv 14, tiedän että taidan olla vain malttamaton... Mutta koska viimeistään täytyy tuntea liikkeitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja varmaan:Jospa istukka onkin edessä.. mulla näin viimesestä..
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:mulla aina istukka ollut edessä ja olen tuntenut liikkeet rv8 lähtien, mutta toki on yksilöllistä
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:mulla aina istukka ollut edessä ja olen tuntenut liikkeet rv8 lähtien, mutta toki on yksilöllistä
varmaan jooTuo ei voi olla mahollista.
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:mulla aina istukka ollut edessä ja olen tuntenut liikkeet rv8 lähtien, mutta toki on yksilöllistä
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:mulla aina istukka ollut edessä ja olen tuntenut liikkeet rv8 lähtien, mutta toki on yksilöllistä
no kyllä vaan on kuule oikein potkut näkynytkin kun niin hoikka olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:mulla aina istukka ollut edessä ja olen tuntenut liikkeet rv8 lähtien, mutta toki on yksilöllistä
no kyllä vaan on kuule oikein potkut näkynytkin kun niin hoikka olen![]()