Koska pitää huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Nyt menossa kolmas raskaus, viikkoja 15. Vieläkään en ole tuntenut liikkeitä. Esikoisesta tunsin rv 17, toisesta rv 14, tiedän että taidan olla vain malttamaton... Mutta koska viimeistään täytyy tuntea liikkeitä?

elä ny ainakaa vielä huolestu, jokainen raskaus on erilainen ja jokainen vauva siellä kohdussa myös :) mulla meni niin että ekassa raskaudessa tunsin liikkeet aikaisin, jo rv 17, mutta tokassa "vasta" rv 19 ja molemmat raskaudet meni hyvin loppuun asti :) ole rauhassa, kyllä se sieltä alkaa potkimaan niin että tuntuu :)

Jotain pieniä kuplantapaisia olen tuntenut mutta olen pistäny suolen piikkiin :D Ja tuntuu niin harvakseltaan, ehkä kerran viikossa. Noh, odotellaan vaan... Viime viikolla neuvolassa ainakin sydänäänet kuului hyvin joten eiköhän siellä kaikki ole hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana ollut:
mulla aina istukka ollut edessä ja olen tuntenut liikkeet rv8 lähtien, mutta toki on yksilöllistä

varmaan joo :whistle: Tuo ei voi olla mahollista.

no kyllä vaan on kuule oikein potkut näkynytkin kun niin hoikka olen :)

Tuo ei ole oikeastikaan mahdollista mitenkään päin :) kyllä ne ilmakuplat jotka suolessa menee näkyy myös mahan päältä jos hoikka on, näin myös mulla. mutta vauvan liikkeitä ei pysty rv8 vielä mahan päältä näkemään, saatika sitten tuntemaan :)

Yhteistyössä