Koska ovulaatio clomien jälk.??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariel85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri tätä selvittelin tämän kierron alussa, kun piti aloittaa clomit ja löysin tälläisen tiedon, että viimeisesta pilleristä kp 7 menee 7-12 pv ovulaatioon eli ovis kp 14-19, mutta kyllähän sulle tehdään ultra niin siinä näet milloin on tulossa ettei tarvitse stressata!<br><br>

Joo, mut ultrattiin jo kp10. sillon siellä oli yksi isompi 12mm folli. Gyne laskeskeli et se ois n.20mm kierron puoli välissä ja sanoi että saatan ovuloidakin... Mutta ei se mitään sen enempää sanonu..

Ines kp13

Mulle gyne sanoi, että jos terot aloittaa päivää tai kahta liian aikaisin, se muuttaa kohdunsuun liman niin ettei siitä pääse mikään läpi, joten ei voi tärpätä vaikka ovuloisikin.
Hoitosuunnitelmaani kuuluukin vain metut ja clomit, ei teroja ollenkaan.

En minäkään tullut raskaaksi puoli vuotta teroja syötyäni...tosin niillä oli tarkoitus vain säännöllistää kierto (mikä ei koskaan tapahtunut)...menin yksityiselle lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille, joka totesi että eipä tässä mistään teroista oo hyötyä, kun verikokeitten perusteella ei ollu edes kyseisen hormoonin vajausta.

Aloitti pelkät clomit ja ekasta kierrosta tärppäs. Nyt 20 viikolla mennään. Mä oon kaikille tutuille sanonut, ketkä samojen ongelmien kanssa painii, että ihan turha lapsettomuutta on mennä hoidattamaan perus gynikselle. Ne ei ole erikoistunu lapsettomuuteen, vaan naistentauteihin ylipäätään. Tällöin ne tekee vain sen vähän mitä pystyy...Ja turhaa menee rahaa.

Ja itse asiaan. Mulle sanoi tämä lapsettomuuslääkäri, että ovulaatio tapahtuu n.13 kiertopäivä. Kannattaa käyttää ovulaatiotestejä!