A
aloittelija
Vieras
Missä vaiheessa kiertoa ns. otollisin aika toimia, siis ennen ovulaatiota vai aikana? Miten teillä toimitaan? Siis kun vauvaa toivotaan... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oon sitä mieltä, että otollisin aika on, kun ei ajattele koko asiaa. Niin meillä sai nyt pikkukakkonen alkunsa. "Lipsahti" 9 pvää menkkojen jälkeen ilman ehkäsyä ja toisen kerran 14 pvää menkoista. Jompi kumpi kerroista tärppäs, kun nautin täysillä, enkä miettiny lapsensaantia yhtään!
Alkuperäinen kirjoittaja rv 18:Noin lyhellä kierrolla saatta olla ettei ovista tapahdu ollenkaan : (
Mutta jos nyt kuitenkin laskee sen 14 päivää pois tuosta 21:sta tai 22:sta, niin sitten ovis olisi kp 7 tai 8.
Silloin kun minulla pyöri kierto 23-25 päivän paikkeilla, niin minulle sanottiin, ettei ovulaatiota ehkä ole, mutta tulin kuitenkin raskaaksi. Se nyt meni sitten kesken, mutta kuitenkin.
Ja tarkennus tuohon ensimmäiseeni, että kierto siis venähti melkoisen paljon tuossa plussakierrossani... Olisi ollut yli 40 päivää.
Eli mikään ei ole mahdotonta ; )
Ja tuohon provoon jätän tarkoituksella vastaamatta...
Minäkään en usko tuohon hölynpölyyn, että kun unohtaa asian tulee raskaaksi. Se jos mikä on taikauskoa. Raskaus tulee kun on tullakseen, kun sille antaa mahdollisuuden.