koska olette ekan kerran menneet viihteellevauvan syntymän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja "hilma"
  • Ensimmäinen viesti
Parin kk ikäinen oli, kun lähdin juhlimaan ystävän synttäreitä, mutta mies oli tietenkin kotona. Parissa työpaikan juhlassa ollaan yhdessä käyty juomassa lasilliset viiniä, ja kotiin ollaan tultu aina yöksi. Ei ole ollut yöhoidossa, eikä varmaan olekaan pitkään aikaan.

Muoks. On nyt 8.5kk ja imetän vieläkin.

rietas
Eka oli 4 kk, en imettänyt ja isän huomaan jäi kun menin. En muista, milloin olis ollut eka yökyläily hänellä? Ehkä noin puolivuotiaana.

Tokaa imetin, joten viihteelle läksin vasta kun imetys loppui vauvan ollessa n. 10 kk ikäinen. Miehen kanssa mentiin, ja vauva+isosisarus läheisten sukulaisten luona yötä. (Vauvan eka yökyläily.)

noin 3kk. ovat olleet kun isin kanssa jääneet kun olen lasillisella käynyt esim. naapuriin saunomaan. Yötä poissa vaihdellen 6-9kk:n ikäisenä niin että illalla viety, esim. pikkujouluissa käyty ja aamullapäivällä kotia haettu. Mummit ja ukit onneksi on elossa ja joskus jaksavat ottaa nuita lapsukaisia:heart:

Kaikkia olen imettänyt 7-9kuukautta, mutta kaikki ovat myös satunnaisesti osanneet pullosta juoda=)

Lapseni oli 7 kk kun kävin ekaa kertaa viihteellä. Imetin, mutta mies antoi pakastettua, pumpattua äidinmaitoa vauvalle. En tosin ottanut kuin pari lasia viiniä.

Yökylässä ekaa kertaa lapsi oli noin 1,5-vuotiaana.

Poika oli noin 2 kk kun olin ekan kerran "viihteellä", työpaikan pikkujouluissa, puolenyön aikaan olin kotona. Mies oli kotona. Noin 7 kk vanhana olin yön pois, silloinkin mies hoiti. 10 kk ikäisenä oli ekaa kertaa yöhoidossa isovanhemmilla.

Muutenkin oon ollut melko paljon iltaisin pois, eli on ollut paljon isänsä kanssa, ja samoin pojalla on ainakin kerran kuussa ollut joku kotona häntä hoitamassa kun me olemme olleet jossain. Nyt poika on 13 kk ja imetän edelleen.

"maaria"
Ekakerran viihteellä kun vauva oli 10kk, aiemmin ei ollut tarvetta enkä ole sen jälkeen käynyt, lapsi nyt 1v9kk.

Ekan kerran yöhoidossa oli muuton takia 8kk ikäisenä. Nyt on ollut 3 kertaa yön hoidossa tähän mennessä, en oikein raski antaa. Muutamia tunteja mies on hoitanut jos olen jossain halunnut käydä, on ollut valmis hoitamaan enemmänkin mutta en ole tuntenut tarpeelliseksi.

Nyt toinen on 6vkoa ja mietin että ehkä jossain vaiheessa kesällä vasta hoitoon esikoisen kanssa, vois miehen kanssa sitten olla kahdestaan.

Yhteistyössä