Koska olet viimeksi säikähtänyt/pelästynyt oikein kunnolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wiia"

Vieras
Itse tuossa viime viikolla, olin jokin aika sitten ihan perus vuositarkastuksessa gynellä, otettiin papa jne. Ymmärsin selvästi lääkärin puheista, että soittavat vain siinä tapauksessa että kokeissa ilmenee jotain.
Hiki nousi pintaan, kun huomasin että sieltä oli soitettu. Nyt se noutaja tulee, nyt on syöpä, ajattelin. Paniikkia lisäsi entisestään se, etten saanut ketään kiinni kun yritin soittaa takaisin. Hysteeriseen mieleeni ei tietenkään juolahtanut, että jostakin ei-niin-hengenvaarallisestakin voi olla kyse. Kun lopulta sain jonkun puhelimen päähän, ilmeni että jotain pientä tulehdusta oli näkynyt, resepti on siellä valmiina jos tarvitsen. PHIIIIIUH! Sanoin säikähdyksissäni aika tomerasti puhelimeen, että hemmetti kun ihmisiä tuolla lailla säikytellään :D

Toinen hieman toisenlainen säikähdys sattui tällä viikolla, kun ystäväni oli luonamme yötä. Olen tottunut siihen, että olen aina ensimmäisenä hereillä ja hiippailen hiljaisessa talossa. Heti makuuhuoneemme vieressä on seinässä tuollainen peiliviritelmä, avasin puoliunessa pahaa aavistamatta oven, ja ystäväni seisoi kuin kummitus hipihiljaa hämärässä peilin ääressä meikkaamassa vajaan metrin päässä ovesta :D Onneksi ei sattunut olemaan mitään kättä pidempää, olisin varmasti paniikissa huitaissut :D

Oiskohan noin kuukausi sitten, kun mies lähti töihin ja tuliki melkein heti takas kun jotain unohti. Olin lasten kans yläkerrassa ja niitten kans siinä sitten touhuilin menemään, enkä yhtään kuullu kun mies tuli ovesta ja nousi portaat. Istuin sängyllä ja näin yhtäkkiä hahmon ovella. Vaisto sano että se on oma mies, mutta kun käännyin kohti niin silti säikähin niin että pillahin itkuun. Nyt jo tuo tilanne naurattaa, mutta ei naurattanu sillon :D

Yhteistyössä