Koska noi mm-kisat loppuu??

• Viestiketjun aloittaja urheiluvihaaja
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
[QUOTE="vieras";28869644]Ymmärrän, että se voi alkaa ärsyttämään, jos puoliso katsoo kisoja koko ajan[/QUOTE]

Noita ei voi katsoa koko ajan. Tänäänkin tuli n 14.30-19.30 eli aikaa jää kyllä muuhunkin.

Saraldo
[QUOTE="vieras";28869644]Ymmärrän, että se voi alkaa ärsyttämään, jos puoliso katsoo kisoja koko ajan[/QUOTE]

Niin.... vaikea kai samaistua, kun ei oma mies seuraa urheilua noin tiiviisti. SM-liigaa katsoo, mutta ei muuta.

Katsoin just, että eihän nämä kisat edes kestä kuin kahdeksan päivää :O? Kai nyt sen ajan jaksaa olla ilman sen puolison sataprosenttista läsnäoloa...

"vieras"
Niin.... vaikea kai samaistua, kun ei oma mies seuraa urheilua noin tiiviisti. SM-liigaa katsoo, mutta ei muuta.

Katsoin just, että eihän nämä kisat edes kestä kuin kahdeksan päivää :O? Kai nyt sen ajan jaksaa olla ilman sen puolison sataprosenttista läsnäoloa...
No joo. Tosin sen lisäksi, että ei saa puolison seuraa, voi ärsyttää se, että ne kisat on päällä, jos itse ei niitä jaksa katsoa ja on vielä pieni asunto ja vain yksi telkkari. Mutta joo siis mä itse katson kisoja joten yritän vain ymmärtää ja samastua muiden tilanteeseen :D

Ja ei ne kisat ihan koko päivää kestä, mutta nämä kaksi viimistä päivää on normaalia lyhyempiä. Viikolla kisat kesti monta tuntia aamulla ja monta tuntia illalla esim. 7.30-12.30 ja 16-21. Ymmärrän, että tuo määrä voi jo alkaa ärsyttämään.

minä,
Opetelkaa käyttää nettiä. Netistä löytyy paljon muutakin kuin kaksplus-palsta :)
Yleisurheilun maailmanmestaruuskilpailut 2013 järjestetään 10.–18. elokuuta 2013 Venäjän pääkaupungissa Moskovassa

"vieras"
[QUOTE="vieras";28870021]Oliskin vaan nämä kisat, mutta kun mies seuraa lähestulkoon kaikkia lajeja mitä maa päällään kantaa. Aina on jonkun lajin arvokisat ja mies tv:n äärellä.[/QUOTE]

Miksi mä en löydä tuollaisia miehiä? Mun poikaystävät aina vaan valittaa, kun katson liikaa urheilua.

[QUOTE="vieras";28870021]Oliskin vaan nämä kisat, mutta kun mies seuraa lähestulkoon kaikkia lajeja mitä maa päällään kantaa. Aina on jonkun lajin arvokisat ja mies tv:n äärellä.[/QUOTE]

Kohtalontoveri täällä. Myös tytär katsoo isänsä kanssa ja tietää urheilusta tosi paljon. Mä olen tylsimys - kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Meillä kyllä kaikki urheilevat myös oikeassa elämässä, joten mistään sohvaperunoista ei ole kyse. Kieltämättä risoo asua kausittain täysin kuuromykän urheiluhullun kanssa!
Niin ja ehkä kaikista hirveintä ovat snookerin arvokisat!

Yhteistyössä