koska menkat KM.n jälkeen?

Hei!

Kysymys kävikin tuossa selväksi. Milloin menkat tulee kmn jälkeen? Tässä pohdin moista, kun ei ole tosiaan mitään mielikuvaa edellisestä KMstä 09 ja nyt meni jälleen kesken marraskuussa.

Ja sekin kiinnostaisi tietää, vaikuttaako se, millä viikoilla Km tapahtuu, siihen koska menkat taas alkaisi?
Mietin vain, koska MUISTAAKSENI (ei ole varmaa mielikuvaa) edellisen jälkeen menkat tuli ihan normaalisti, mutta olin melkein viikolla 12 silloin eli tavallaan ihan normaalikierrossa mukana... Nyt meni viikolla 7 kesken joten sehän on vähän niinkuin keskellä kiertoa? Jos laskee oman kiertonsa neljän viikon syklinä?

Niin ja heippati kaikille vuan, liityin vasta mukaan kun olen vaan niin väsynyt murehtimaan näitä juttuja vain oman pääni sisällä.

~Sleepless

Mä oon ollut sellainen pitkän kaavan ihminen noiden menkkojen kanssa. Eli ekan keskenmenon jälkeen meni 8-9 viikkoo (rv 11-12) et menkat tuli ja toisen (rv5-6) jälkeen meni 8viikkoa. Mut toisilla kait palautuu aika nopeastikin normaaliksi.

Minäkin haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia tästä aiheesta!
Itsellä oli rv11+2, kun jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys, kun ei ollut alkio lähtenyt kasvamaan...
Nyt vuoto tyrehtynnyt ja kuumeisesti odotan ekoja menkkoja.

Mulla on ollut yksi spontaani kohdun tyhjeneminen rv 10+2, ja menkat alkoi muistaakseni n. 5 viikon päästä siitä.
Sitten yksi lääkkeellinen + kaavinta rv 19+4 ja menkat alkoi 25 päivää kaavinnan jälkeen.
Viimeisin on ollut lääkkeellinen tyhjennys rv 12+4 ja menkat alkoi 34 päivää sen jälkeen.

Yhteistyössä