Koska loppuu hikoilu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahvi-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahvi-76

Vieras
Eli koska loppuu öinen aivan hillitön hikoilu?
Kundi on jo yli kuukauden ikäinen ja vieläkin kun herään öisiin imetyksiin, niin olen aivan hikimärkä. Ihan sama juttu kun heti synnytyksen jälkeen. Koskakohan tämä helpottaa? Mulla kyllä iho pysyy hyvässä kunnossa kun reilusti hikoilee, mutta muuten on inhottavaa nukkua joka yö pää märkänä ja lakana liimautuneena iholle...

itsellä tuo eläimellinen hikoilu kesti muutaman viikon. Kyllä sitä hikeä pukkasi normaalia enemmän varmaan 8kk, sitten aloin vähitellen vähentää imetystä. Olipas kamalaa!

Mä imetin yli vuoden ja hikoilin!Nyt imetyksen lopettamisesta 7 kk aikaa ja vieläkin mulla aina kuuma,ennen lasta palelin helposti.Ilmeisesti musta tuli raskauden myötä ikuinen kuumaverinen=)Ei ole kivaa kun jatkuvasti on kuuma ja helposti niska ja tissin aluset nihkeät mutta minkäs teet.Taitaa mulla osasyy hikoiluun olla e-pillerit.Eiköhän se älytön hikoilu jossain vaiheessa vähene kun hormonit sulla tasoittuu,mulla puol vuotta synnytyksen jälkeen oli pahinta aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Puhisia:
Edelleen hikoilen varsinkin rintojen välistä ja päästä öisin. Synnytyksestä on n.5.5kk. Luulisin että liittyy maidontuotantoon.

Ei liity maidontuotantoon. MÄ en imettänyt ollenkaan ja silti hikoiluttaa. Johtuu siitä kun hormoonit jyllää..

Yhteistyössä