Koska lääkäriin, lapsi 11kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miettijä

Vieras
Lapsella kuumetta 39,5 ollut nyt 2,5vrk ja kova limainen yskä nenä tukossa alkoi tuolla kovalla kuumeella nuhaa tms ei siis ollut ensin.
Vieläkö tässä voi seurailla kotona monta päivää ennenkun on lähdettävä lääkäriin?

ehkä influenssa, onko saanut rokotteen? aika herkästi veisin lääkärin, mutta jos syö, juo ja leikkii normaalisti niin en vielä veisi, koska saattaapi olla myös vauvarokko, jolloin huomenna ei pitäisi enää kuumetta olla vaan ihottumaa.. tosi vauvarokossa ei pitäis olla yskää.

Vauvarokkoa ajattelin ensin itekin mutta ei se sitä oo on niin mahdottoman kova yskä aivan meinaa lapsi oksentaa tähän päivään asti on syönyt hyvin nyt illalla ei enää maistunut ruoka.

Tuntuu niin että vaikka kuinka noissa lääkäreissä hyppää niin ei se mitään auta jonkun kuurin lykkäävät ja siitä on hyötyä jos on yleensä ei enkä jaksaisi enää turhia kuureja syötellä on niitä syönyt korvatulehduksiin jo aivan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä;25501208:
Tuntuu niin että vaikka kuinka noissa lääkäreissä hyppää niin ei se mitään auta jonkun kuurin lykkäävät ja siitä on hyötyä jos on yleensä ei enkä jaksaisi enää turhia kuureja syötellä on niitä syönyt korvatulehduksiin jo aivan liikaa.

Lopeta lehmänmaito ja anna vahvoja maitohappobakteereita. Ruokavaliosta sokerit pois ja paljon raakoja kasviksia. Sekä D3- vitamiinia 25µg vähintään.

Mä vien tyttären justiisa huomenna lääkäriin. On ilmeisesti keuhkoputkentulehdus, yskästä ainaka ei voi erehtyä. Kuumetta on ja heräs tossa vähän ennen kymmentä itkee. Kävin hakee syliin ja mentiin hakemaan tyttärelle suppoa. Pääsin justiisa istumaan, niin tytär oksensi todella rajusti. Joi vähän sen jälkeen ja halus takasi nukkumaan. Tytär 1v10kk, mutta mun on pakko viedä lääkäriin, oon jotenkin aina tyttären kipeenä ollessa huolesta soikeena ja pelkään, että menee pahemmaks :|. Perjantaina alko nuhalla, yskä alko perjantain ja lauantain välisenä yönä ja tänään ollu koko päivän lämpöä. Nyt sitten, nousi kunnon kuume iltaa/yötä vasten, iho punotti kaulan ja olkapäitten alueelta, sitä en tiä, että miks?!

Teillä kuitenkin vauvasta kyse, niin veisin mahollisimman pian. Ootko antanu suppoa?

Pronaksenia minä tuolle annan ja sen omaa yskänlääkettä. Lapsi ei käytä mitään maitotuoteita eikä sokeria ja maitohappobakteerit ja d- vitamiini ei tuu kysymykseen olisi sen jälkeen todella kipeä jos niitä antaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä;25502636:
Pronaksenia minä tuolle annan ja sen omaa yskänlääkettä. Lapsi ei käytä mitään maitotuoteita eikä sokeria ja maitohappobakteerit ja d- vitamiini ei tuu kysymykseen olisi sen jälkeen todella kipeä jos niitä antaisin.

Oletko kokeillut LISÄAINEETONTA Bioteekin TehoD tippoja? D3 vitamiinia täytyy kyllä antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä;25502699:
en muistaakseni tuollasita merkkiä ole kokeillut,täytyypä koittaa. muut lapset kyllä saavat aina dnsä
:)

Symbioflor1, MHB saa apteekista tilattua. Jos ei ole Deetä saanu, pitää antaa reilusti. Tietysti kokeilla ja aloittaa 1 tipasta, sitten nostaa. 25µg/11kg.

Yhteistyössä