SamoinAlkuperäinen kirjoittaja juuei:mulla on yksöisraskauksissa maha pullahtanut esiin 10 min positiivisen raskaustestin jälkeen... Ainakin kuopuksen kanssa.![]()
ai odotuspuolella vai?Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Hyvin yksilöllistä se kasvu. Mulla ollut pieni masu yhden aikana eikä paljon suurempi nyt kahta odottaessa. Kuva löytyy tuolta masukuva pinosta. Turvotusta oli kyllä aika paljon alussa, mutta niin taisi olla toista lasta odottaessakin.
samaa mäki pähkäilen ku nyt odotan yhtä..tai mistä mä sen vielä tiiänAlkuperäinen kirjoittaja kai rv 9:siis juuri täällä pähkäilen miten on mahdollista,että minulla on jo selvä raskaus maha. Kolmas tulossa ja ensimmäisissä maha näkynyt ehkä rv 15 hieman. Ja kun eihän vauva vielä sitä kasvata? Nyt olen huomattavasti hoikemmassa kunnossa ja tuntuu että mitään muuta ei kyllä ole tullut kuin tuo pallo mahaan...apua..
mee vaaAlkuperäinen kirjoittaja rv 9:kiva kun ei meinaa työpaita mennä päälle,ei nyt kehtais vielä mennä pyytelemään isompia vaatteita......
mä kävin jo uteliaana kattoo sun masun,pieni se on..vielä..Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:kolme pientä porsasta: Sielläpä hyvinkinOdotuspuolella olin lukemassa ku sivusta tämän otsikon huomasin, hih.
Mulla näky ensimmäiseltä jo lähes heti että ootan, maha kasvo kauheaa vauhtia.. olin kyllä aika hoikka silloin, e. Nyt odotan jännityksellä että miten nyt käy, olen 7kg painavampi ja makkarampi siitä mitä ekekerralla odotin 4-vuotta sitte.Alkuperäinen kirjoittaja kai rv 9:siis juuri täällä pähkäilen miten on mahdollista,että minulla on jo selvä raskaus maha. Kolmas tulossa ja ensimmäisissä maha näkynyt ehkä rv 15 hieman. Ja kun eihän vauva vielä sitä kasvata? Nyt olen huomattavasti hoikemmassa kunnossa ja tuntuu että mitään muuta ei kyllä ole tullut kuin tuo pallo mahaan...apua..
Mä oon sellanen pikkumasun kasvattajaAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mä kävin jo uteliaana kattoo sun masun,pieni se on..vielä..Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:kolme pientä porsasta: Sielläpä hyvinkinOdotuspuolella olin lukemassa ku sivusta tämän otsikon huomasin, hih.
![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel