koska kaksosraskaudessa maha alkaa näkyä?

• Viestiketjun aloittaja tiuna
  • Ensimmäinen viesti
Eemelin äiti
Hyvin yksilöllistä se kasvu. Mulla ollut pieni masu yhden aikana eikä paljon suurempi nyt kahta odottaessa. Kuva löytyy tuolta masukuva pinosta. Turvotusta oli kyllä aika paljon alussa, mutta niin taisi olla toista lasta odottaessakin.

vieras
Ymmärsinkö oikein, että epäilet olisiko kaksosraskaus, mutta et siis varmasti tiedä? Mulla eka raskaus oli kaksosraskaus ja vatsa alkoi näkyä vasta joskus neljännellä kuulla eli viikoilla 13-17. Nyt kun olen viikolla 9, turvotus on välillä sellaista että voisin olla paljon pidemmälläkin vatsan koosta päätellen, varsinkin syömisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Hyvin yksilöllistä se kasvu. Mulla ollut pieni masu yhden aikana eikä paljon suurempi nyt kahta odottaessa. Kuva löytyy tuolta masukuva pinosta. Turvotusta oli kyllä aika paljon alussa, mutta niin taisi olla toista lasta odottaessakin.
ai odotuspuolella vai? :)

kai rv 9
siis juuri täällä pähkäilen miten on mahdollista,että minulla on jo selvä raskaus maha. Kolmas tulossa ja ensimmäisissä maha näkynyt ehkä rv 15 hieman. Ja kun eihän vauva vielä sitä kasvata? Nyt olen huomattavasti hoikemmassa kunnossa ja tuntuu että mitään muuta ei kyllä ole tullut kuin tuo pallo mahaan...apua..

Alkuperäinen kirjoittaja kai rv 9:
siis juuri täällä pähkäilen miten on mahdollista,että minulla on jo selvä raskaus maha. Kolmas tulossa ja ensimmäisissä maha näkynyt ehkä rv 15 hieman. Ja kun eihän vauva vielä sitä kasvata? Nyt olen huomattavasti hoikemmassa kunnossa ja tuntuu että mitään muuta ei kyllä ole tullut kuin tuo pallo mahaan...apua..
samaa mäki pähkäilen ku nyt odotan yhtä..tai mistä mä sen vielä tiiän :whistle: mut masu pullottaa jo aika mukavasti ja viikkoja vasta 9+3 et mistä se kasvaa ku vauva sitä tuskin vielä kasvattaa :whistle:

joo
No mulla näky varmaan jo rv 10:ltä. Kaksosten odotusaika oli kyllä tosi erilaista kuin yhden odottaminen. Mulla oli lähdes kaikki raskausoireet pahempia, mm. pahoinvointi ihan uskomatonta (yhtä odottaessa en muista edes että oli pahoinvointi liiemmin ollu), väsymys aivan jatkuvaa (ei loppunu missään vaiheessa), maha kasvo nopeasti ja isoksi. Ja hormonit hyrräss :)

vauvakuume
Alkuperäinen kirjoittaja kai rv 9:
Mulla näky ensimmäiseltä jo lähes heti että ootan, maha kasvo kauheaa vauhtia.. olin kyllä aika hoikka silloin, e. Nyt odotan jännityksellä että miten nyt käy, olen 7kg painavampi ja makkarampi siitä mitä ekekerralla odotin 4-vuotta sitte.:) Tsemppiä!

Eemelin äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
kolme pientä porsasta: Sielläpä hyvinkin:) Odotuspuolella olin lukemassa ku sivusta tämän otsikon huomasin, hih.
mä kävin jo uteliaana kattoo sun masun,pieni se on..vielä.. ;) :D
Mä oon sellanen pikkumasun kasvattaja:) Katsotaan kuinka paljon kasvaa.

Yhteistyössä