Koska äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muinulla on nyt toinen raskaus menossa ja rv vasta 5, mutta turvotus on niin kamala, ettei vaatteet mahdu päälle. Vaikeuksia pukemiseen tuottaa myös se, että mahaa en saa yhtään vedettyä sisään. Useat housut ovat pesun jälkeen sellaisia, että pitäisi mahaa vetää sisään että ne saa päälle, mutta kun ei pysty ja vaatteet jää käyttämättä. Edellisessä raskaudessa olin viikolla 15 ennen kun tuntui missään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Täällä eka raskaus ja viikko 30 menossa, en oo vielä tarvinnut äitiyshousuja vaan normaaleilla lantiomallin farkuilla ja housuilla mennään kun jättää ylimmän/pari ylintä nappia auki. Kukaan ei sitä tiedä kun pitää pitkiä paitoja ja tunikoita päällä =)

Kunpa saiskin pitää omia farkkuja, joudun jo olemaan olohousu linjalla. Pian mummon ostamat pari kokoa liian isot pyjamapöksyt käyttöön :D Kirottu turvotus...

Esikoista odottaessa siirryin äitiyspöksyihin muistaakseni rv 10 tienoilla, juurikin turvotuksen vuoksi... Ja vatsa mulla alkaa niin alhaalta ettei housunnapin aukipitäminen ole tullut kyseeseen, retkottais nimittäin kaikki napit auki rikä housut pysyis päällä :xmas:
Tässä toisessa raskaudessa mammikset on olleet päällä myös rv 10 tienoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
On tämä raskausaika vaan ihanaa :D Painajaisina mielessä ne loppuraskauden alushousut :D

Mie tein tee-se-itse-mammapikkuhousuja :laugh:
Leikkasin sivuilta puoleenväliin saumat auki :D
Sit synnytyksen jälkeen nakkasin roskiin..
Oli meinaan hyvä tapa päästä vanhoista alushousuista eroon, ja nyt on sit kiva ollu synnytyksen jälkeen ostella uusia pikkuhousuja :)

ap (vierailija)

http://www.mamani.fi/liitetiedostot/tuotteet//icons/224.jpg Tuossa kuva, jos toimii :D
LainaaIlmoita asiaton viesti

Voi jeesus, en ikinä panis päälleni tuollaisia. Siis minkä takia pitäis käyttää tuollaisia säkkejä? Eihän pikkuhousut tuu mahan päälle, vaan niitä pystyy pitämään ihan normaalisti.

Tän viimeisen odotin loppuun saakka ilman äitiysvaatteita.
Alkuraskaudesta maha pompsahti ja kaivoin kaapista vanhat kuminauhavyötäröfarkut esiin. Niillä mentiinkin sitten loppuun asti.
Pikkareista vielä. Osta matalia hipstereitä tai vastaavia jää mahan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja pippa:
ap (vierailija)

http://www.mamani.fi/liitetiedostot/tuotteet//icons/224.jpg Tuossa kuva, jos toimii :D
LainaaIlmoita asiaton viesti

Voi jeesus, en ikinä panis päälleni tuollaisia. Siis minkä takia pitäis käyttää tuollaisia säkkejä? Eihän pikkuhousut tuu mahan päälle, vaan niitä pystyy pitämään ihan normaalisti.

Tosi mukavat oli ja tuki vatsaa loppuraskaudessa, mutta pirun rumat :D

Mulla on menossa 14 vko ja alkaa olemaan tarve siirtyä äitiysvaatteisiin. Tämä on toinen raskauteni, ekassa raskaudessa selvisin noin 25 rv:lle suht normaaleilla vaatteilla, mutta tällä kertaa ei näytä onnistuvan todellakaan.

Yhteistyössä