Korvikkeesta tavalliseen maitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ape

Vieras
Miten te olette vaihtaneet korvikkeen tavalliseen maitoon. Kuinka vähän aluksi ja miten nopeasti pelkkää tavallista maitoa?

Olen laittanut itse vain tilkan korvikkeen sekaan vuoden vanhalle lapselle, mutta maha menee sekaisin siitäkin :( Hapanmaitotuotteiden kanssa ei ole mitään ongelmia ollut.

Yks pvä vaan annettiin ensin vähän sitä maitoa. sit ku huomattiin et ei mitään onkelmia niin alettiin antaa ihan täysin vaan sitä. ennen tota kyllä viiliä ja maust.jogurttia annettiin

Mä annoin pojalle tavallista maitoo (puolet maitoo, puolet tuttelia) eka kerran kun oli 11kk. Mutta sillon se ei mahalle sopinut, joten annoin hyla-maitoo pari kuukautta ja siitä pikkughiljaa sit taas totutin tavalliseen ja nyt kun poika on 1v3kk, juo tavallista.

Jos menee kuralle anna piimää. ei sitä maitoa ole pakko juoda vielä. meillä kuopus juo vieläkin mieluummin piimää. Käytä tavallista maitoa ruuan laittoon. ja voithan kokeilla laktoositonta

Kiitos vinkeistä! Täytyy kipasta kauppaan hakemaan hyla maitoa. En tullut edes ajatelleeks sitä. Ja piimäkin sopii varmaan nokkamukiin, joten eiköhän sitäkin vois kokeilla.

Yhteistyössä