KORVIKETTA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nalle-Puh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille taas tutteli sopi paremmin kuin Nan. Tuttelista ei oo ikinä tullut mitään vaivoja mutta Nan aiheutti vastasyntyneenä mahavaivoja. Kokeilin Nannia uudestaan joskus 2,5kk ikäisenä niin sai aikaan vihreän kakan. Eli on niin yksilöllistä. Serkun lapselle Nan aiheutti kaarioksennukset ja joutui tiputukseen ja lisäverta sai kun meni arvot huonoksi. Vain kokeilemalla löydät sopivan omalle lapselle.

Tähän voisin laittaa oman rumba mikä käytiin läpi noin 8kk sitten...

Eli aloitettiin tuttelilla ja mentiinkiin jokunen viikko.. Sit män kakka niin kovaks että ei moneen päivään kakannut. Annettiin mallasuutetta ja vaihdettiin nan maitoon mutta pierut ovlivat niin mädän munan hajuisia että kukaan ei voinut olla samassa huoneessa kun neiti pieri ja niitä tuli jatkuvasti, sitten vaihdettiin semperin maitoon jota joikin sit 3 kuukautta. Kunnes vaihdoin siihen 2 eli 4kk isässä... No siitä se taas riemu repes.... Masu vaivoja ja loppujen lopuks totaali kieltäytyminen.. huusi jo pullon nähdessään....

sitten ostin taas nannin maitoa ja se sopi... Pierut ei haise ja mikä ihaninta ekana iltana joi oikein urakalla maitoa, varmaan monen päivän tarpeet otti....

Eli nyt neiti 8kk ja nannin maidolla mennään....

Ts välillä voi joutua muokkailemaan noita maitoja kerran jos tosenkin....

Voit ostaa apteekista almiron peptiä. Siinä on proteiinit(?) tai joku muu, kun en nyt muista niin pilkottu eritavalla niin on vatsaystävällistä. Se on tarkoitettu maitoallergisille reseptillä mutta saa myös ilman reseptiä. Me ollaan käytetty sitä (meillä ei siis ole allergiaa eikä siihen reseptiä) mutta haluan käyttää sitä koska korviketta jouduttiin antamaan syntymästä lähtien enkä halunnut vauvalle vatsavaivoja, eikä niitä sitten tullutkaan. Tyttö nyt vajaa 6kk. ja kokeiltiin eka kertaa nannia ja heti alko puklailee ja tuntuu ettei se täytä tytön mahaa joten siirrytään varmaan takaisin almiron peptiin.

ihmeessä tuttelin omneonia!!!!!!!!! mä käytin nan1 ja olivtosi kipuja. Tuttelin omneon on paras.

Kaikki masuvaivat hävis kun siirty nan1 siihen. Suosittelen. Ja sitten vielä osta kunnon tutteja. Eli tuttipullon tutit. Alussa tuli kamalia ilmavaivoja huonoista tuttipulloista. Vauva sai ilmaa kun oli liian suuri reikä pullossa.

Mä kävin ostamassa Nuk tutit ja pullot, loppui liika maidon saaminen. Katso tarkkaan että on vesi tai maito tutti ja 0 kk iästä alkaen.

Cuplatonta apteekista kävin myös ja annoin sitä. Nyt on vauva ollut tyytyväinen ja minä myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
ihmeessä tuttelin omneonia!!!!!!!!! Tuttelin omneon on paras.

Cuplatonta apteekista kävin myös ja annoin sitä. Nyt on vauva ollut tyytyväinen ja minä myös.

Täältä peesi :wave: Meillä kans käytössä Omneo ja ilmavaivoihin (joita nyt harvemmin) Cuplis :) Lisäksi annetaan maitohappobakteeria, Lactophilus- jauhe on osottautunu meiän miehelle parhaaksi.

Yhteistyössä