korvike vs. äidinmaito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maailman paras äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maailman paras äiti

Vieras
Hei, miksi äitejä syyllistetään korvikkeen käytöstä? Meilläkin lapsen kouluterkkari sanoi, että korvike on huonompi vaihtoehto. En millään jaksaisi imettää 9- vuotiasta poikalasta. Se kun alkaa olla kasvavassa iässä, niin maitoakin kuluu päivässä monta litraa. On siis käytetty korviketta, ostettu niitä sini-valkoisia litran tölkkejä kaupasta. Onneksi ei ole tullut mitään vatsaoireita. Mites muilla?

Te ootte varmaan mun naapureita, aina kyttäämässä kaikkea, mitä meillä juodaan ja syödään?
Ei sille oo mitään ihottumaakaan tullu (tosin varmaan senkin tietäsitte ennen mua) ja vatsakin toimii ihan normaalisti (vessan ikkunoissa en ookaan nähny teitä kyyläämässä vielä)
Millasii muiden kouluterkkarit on? Meidän on ihan nipo!

Kyllä noissa kouluterkkareissa on valtavasti eroja. Meilläkin on tollanen nipo. Ymmärrän kyllä alottaja tosi hyvin teidän tilannetta. Miten käyttääkö teidän muu perhe korviketta, vai ootteko jo vierottautunu? Meillä mies pääsi siitä eroon ihan helposti. Se vaihtoi yks kaks olueeseen. Kyllä se pystyy syömään korvikepitoisia ruokia. Varsinkin ne oranssi-valkoiset tuotteet on sen suosikkeja. Tosin ne on mun makuun ikävän rasvaisia

Yhteistyössä