?
,,,,,,
Vieras
Kysäsenpä nyt, osaisko kukaan auttaa.. Mulla on ollut jo pidemmän aikaa (n.2v) korvat rutisevat. Lääkärit ei ole siihen juuta eikä jaata sanonut, ahtaat poskiontelot on todettu. Korvat rutisee haukotellessa ja suuta avatessa. Joskus kun makoilee kyljellään niin ylempänä oleva korva alkaa kovasti humiseen.. Mikäköhän tässä vois olla? Pitäiskö mennä lääkäriin tästä vaivasta.. Vai voiskohan se johtua siitäkin, kun joskus öisin narskutan hampaita, leuka joskus liikutellessa naksahtelee, on niskat usein jumissa ja päänsärkyä.. Mietin pitäiskö kysästä hammaslääkäriltä asiasta vai mennä normi lääkäriin..
Niin ja joskus päähän tulee kummallisen tuntusia kohtia.. Ei kipeä eikä puutunut vaan jotain siltä väliltä.. tulee yleensä niskajumien aikaan, johtunee sitten siitä varmaan?
Huimannutkin on tässä jo pidemmän aikaa, epäilen kyllä sen johtuvan niskoista mutta väkisinkin alkaa miettiin että olisko vakavempaa..
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Ja ikää mulla 21.
Niin ja joskus päähän tulee kummallisen tuntusia kohtia.. Ei kipeä eikä puutunut vaan jotain siltä väliltä.. tulee yleensä niskajumien aikaan, johtunee sitten siitä varmaan?
Huimannutkin on tässä jo pidemmän aikaa, epäilen kyllä sen johtuvan niskoista mutta väkisinkin alkaa miettiin että olisko vakavempaa..
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Ja ikää mulla 21.