Korvatulehdus tekee comebackin! Voi &%#?#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
On tää niin tätä. Viime syksystä kevääseen toistuvia korvatulehduksia; ensin flunssa, kylkiäisenä korvatulehdus. Sitten maaliskuusta syyskuuhun ei minkäänlaista tautia, kyllä oli ihanata... 4 viikkoa sitten iski sitten flunssa ja yllättäen korvatulehdus. Nyt taas räkis päällä kolmatta päivää ja oireet viittaavat täysin siihen, että korvissa se on taas!! Siis mä sanon että VITTU..!

Kiitos, helpotti.

Niin ja siis meidän tytöstä kysymys, ei meikästä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama meillä! Kohta kuukauden lapsi kipeenä, lääkekuuri ei auta ja korvatulehdus vaan jatkuu.. että VITTU sanon minäkin. Ja tekis mieli sanoo vielä muutakin.

Noi voi helvata. Minkäikäisestä kyse? Kyllä tuossa tilanteessa olis jo syytä tehdä jotakin! Vähän kuulostaa siltä että liimakorva olis kehittynyt. Putket vaan ja sassiin... Joo, kyllä tässä tekis mieli manata niin helvetisti. Ja paiskoa vaikka tavaroita.

Niiiiiiiiiiiiiiiiin tuttu tunne |O
Just tänään käytiin hakemassa pojalle uusi kuuri: molemmissa korvissa paha tulehdus, edellinen ab-kuuri loppui viime sunnuntaina. Korvatulehduksen lisänä aivan kammottava yskä, joka herätti pikkumiehen viime yönä noin 25 kertaa, ja jonka takia päiväunet jäi puolen tunnin mittaisiksi. Vaikka on kunnon yskänlääketroppia, tyynyt päätä kohottamassa, jne.
Tytön antibioottikuuri loppuu tänään (pahus, unohdin antaa lääkkeen ja tyttö nukkuu jo :headwall: ) , hänkin söi kaksi kuuria peräkkäin.
Ja mulla oli korvatulehdus syyskuun alussa, nyt on taas |O |O |O, lapsena mulla oli terveet korvat mutta NYT 31 vuoden kypsässä iässä iskee tällaiset lastentaudit!
Vittu. Vitunvitunvittu. Huh, hieman helpotti :D

Huomenna mennään lääkäriin, viimenen lääkeannos tästä kuurista oli tänä iltana. Oli jo hetken parempana mutta ei parantunut. No, mukava että on kohtalotovereita vaikka ei kellekään toivois korvakipuja tms. (etenkään lapsille!!)

Meillä oli koko kesän jatkuva korvatulehdus kummallakin lapsella vuorotellen. Kun toisen korvatulehdus parani niin toiselle tuli ja kun taas se parani niin toiselle tuli toiseen korvaan jne. Näin rattoisasti meni meidän kesä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huomenna mennään lääkäriin, viimenen lääkeannos tästä kuurista oli tänä iltana. Oli jo hetken parempana mutta ei parantunut. No, mukava että on kohtalotovereita vaikka ei kellekään toivois korvakipuja tms. (etenkään lapsille!!)

Niin lisään vielä tähän että pikkusen reilun vuoden ikänen lapsi meillä sairastaa..

On se niin perseestä. Ja antibioottiripulit kaupan päälle... Mikäs siinä oliskin koittaa olla ilman antibioottia, vaan ei tän meidän tytön tapauksessa. Oksentaa, ei saa syötyä eikä nukuttua, itkee aivan kurkku suorana jne. :( No joo, jotain tämäntapaista odotinkin kun tuon tytön sain; olen itse ollut korvalapsi pahimmasta päästä. Tärykalvot puhkaistu molemmista korvista n. 20 kertaa, kolmet putket laitettu ja kitarisa leikattu... Huoh. Onneksi ne tätä nykyä laittavat tuubit nopeammin kuin joskus kultaisella 80-luvulla...

Ei muuta kuin jaksuja ja voimia vaan kaikille kohtalotovereille!!

Yhteistyössä