Korvan jatkuva soiminen

Kävin lääkärissä viikko sitten pitkittyneen flunssan takia. Yksi diagnoosi oli korvatulehduksen jälkeinen tärykalvon vetäytyminen. Olin jo ennen lääkäriin menoa huomannut, että toinen korva tykytti verenpaineen tahtiin. No nyt se soi koko ajan. Ikinä ennen ei ole tällaista ollut. Voiko tuo soiminen johtua tuosta vetäytymisestä ja milloin se loppuu? Ei kai tästä voi jäädä mitään pysyvää tilaa? Soiminen on samantapaista kuin silloin, jos on ollut koko illan kovaäänisessä diskossa esim.
 
vieras
Hyvinkin johtuu nuo oireet tulehduksesta ja mennä ohitse ajan kuluessa, kenties kuukaudessa tai muutamassakin tai ens viikolla. Mutta voi myös jäädä pysyväksi.

Tinnitusta on myös monen sorttista.

Itselläni on korvat soineet nyt 15 vuotta, kyllä tämänkin kanssa pystyy elämään.
 
vieras
Mulla on tinnitus, huomioin sen vasta muutama vuosi sitten. Ihan tavallisessa arjessa sitä ei edes huomaa mutta kun tulee hetken hiljaisuus, sen rekisteröi. Tauoton piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... onhan se rasittavaa mutta sen kanssa oppii elämään.
 
Anu
Mulla alkoi Menieren tauti tuolla korvan soimisella, sitten alkoi huimata ja kuulo aleni. Noi alkoi vuonna 2003, nyt enää tinnitus ja huonontunut kuulo toisessa korvassa.Kaikkeen tottuu :)
 
yhäterveenä
Mulla alkaa aina kamala humina korvissa, jos saan titaanidioksidia vahingossa suuhun. Mut onneksi huomasin sen ennen mitään lääkityksiä, sillä niissähän sitä on päällysaineena:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/patologi.html
 
Mulla tinnitus ollut nyt 6 kk.
Jäi korvatulehduksen jälkeen.Mulla tärykalvo puhkes.

Mutta tänään eka päivä puoleen vuoteen kun tinnitus hävis,enää oli sellanen kaiku päässä.
Sellasella Akuhealth laitteella käsittelin niskan ja korvan akupisteet.

Olin niin otettu ja häpi.
Hiljaisuus puolenvuoden jälkeen!!
Ihanaa.
 

Yhteistyössä