Korvaako täyskasko tätä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Lapsi heitti kiven auton kylkeen. Ison kiven... Lommoa ei tullut mutta maalipinta vaurioitui.

Kyseessä vuosimallin 2010 auto....

Ja mulla paloi pinna. 6 vuotias lapsi ja tahallaan heitti kiven auton kylkeen. Sai piiskaa ja on nyt arestissa.

Jos kerta parkkipaikalla kenenkään näkemättä tulleen maalivaurion saa laittaa vakuutukseen omavastuun piikkiin niin miksi helvetissä ei sitten tällaista?????

Vittu, ei mulla oo varaa maksaa useita tuhansia euroja auton kyljen maalaamisesta, ja mä oon ottanu vakuutukset sitä varten että jos vahinko tulee, niin se korvaa, ja maksan niistä vakuutuksista vielä kalliisti.

Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs;30034515:
No ei korvaa oman lapsen aiheuttamaa vahinkoa.Kotivakuutuksesta en tiedä....

Kyllä ainakin Tapiolan Loistokasko korvasi, kun meidän muksut heittivät kivillä meidän omasta autosta takalasin hajalle. Ja ihan rehellisesti kerroimme, miten oli käynyt... Omavastun maksoimme, loput meni vakuutuksesta.

Hei ap,

Teen sinusta rikosilmoituksen. Poliisit pystyvät jäljittämään sinut kirjoittamasi viestin perusteella, jossa myös myönnät syyllisyytesi. Lapsia ei saa piiskata, kyseessä on pahoinpitely. Kannattaa hakea apua. Oletko varma, ettei lapsesi käytös ole oireilua omista ongelmistasi? Normaali vanhempi ei anna piiskaa lapsilleen, vaan ongelmat ratkaistaan muilla keinoin.

Hei ap,

Teen sinusta rikosilmoituksen. Poliisit pystyvät jäljittämään sinut kirjoittamasi viestin perusteella, jossa myös myönnät syyllisyytesi. Lapsia ei saa piiskata, kyseessä on pahoinpitely. Kannattaa hakea apua. Oletko varma, ettei lapsesi käytös ole oireilua omista ongelmistasi? Normaali vanhempi ei anna piiskaa lapsilleen, vaan ongelmat ratkaistaan muilla keinoin.

Ihan siitä vain kuule, takapuolelle läimäytys on asiallinen rangaistus tuollaisesta teosta!

" Ruumiillinen kuritus on aina rikos Suomen perustus- ja rikoslain tarjoamaa yksilönsuojaa vastaan. Monille tuleekin yllätyksenä että lapsen fyysinen kurittaminen ei ole koskaan perheen sisäinen asia. Alle 15-vuotiaaseen lapseen kohdistunut pahoinpitely on nimittäin aina virallisen syytteen alainen rikos. Rangaistuksen vaatiminen ei siis ole asianomistajan eli uhrin tehtävä, vaan viranomaisilla on aina velvollisuus tutkia tapahtunut ja vaatia asianmukaista, lakiin perustuvaa rangaistusta lapsen kurittajalle. Yksilön fyysinen koskemattomuus on lailla turvattu, eikä sitä muuta uhrin ja tekijän keskinäinen suhde.

Lapsen kurittaminen on aina väärin. Älä lyö lasta."

Onko sinua lyöty lapsena? Väkivaltaisuudella on taipumus periytyä. Nyt on hyvä hetki katkaista kierre.

Olisipa helppo uusia auton maali jos vakuutukset noin toimisi. Sen kun viskaisi/laittaisi lapsen viskaaman kiven kylkeen, niin hups, uudet maalit omavastuun hinnalla!

Eli ei todellakaan toimi noin. Vahinko on eri asia, mutta tahallisia vahingontekoja ei mikään vakuutus ONNEKSI!!! korvaa.

Yhteistyössä