Korva tukossa.. hengen ahdistus.. korkea pulssi

DODIII...

Siinä otsikossa 3 asiaa jotka vaivaa, onko teillä kenelläkään edes yhtä näistä?

Olen raskausviikolla 24+
ensinnäki oon hyvinki jo kauan (en muista oliko ennen raskausta jo.. ) mutta mulla toinen korva menee välillä tukkoon vähäksiaikaa. Neuvola hoitaja katsoi, muttei voinut tarkemmin syynätä kun ei ollu koulutusta..

..nooh.. henkeä ahistaa..on kyllä ahistanu sitäki pitempään ja jopa ennen raskaustaki.. luulin johtuvan rintarangasta.. ramppasin lääkärillä eikä ne mitään tehnyt ja kun menin vihdoin lääkärille joka oli valmis ottaan esim röntgeniä ni olin raskaana jo. Nämä hengenahistukset on ehkä kyllä lisääntyny raskausaikana. Tää lääkäri kyllä epäili ahdistuneisuutta joka sen aiheuttaa Confused
Ite en jaksas uskoa..

No nyt sitte oon hoksannu että syke nousee ilman että mitään erikoista teenkään ni yli 100/min !!
Lähettiin ajeleen hotellista tänään ja kun olimme respaan lähdössä kirjautumaan ulos.. tunsin että jaahans taas henkeä ahistaa ja respassa laskin pulssin, se oli 120/min .. kun päästiin autoon ja matka alkoi..oli liian kuuma autosa ja se ahisti hengitystä ja ..olo oli sekava..ja yhtäkkiä piti käskee pysähtyyn ja tempasin rauhottavan.. kylmähiki tuli ym... matka jatku ja kotia päästiin mutta oli voimaton, ja rauhottava vähän väsytti. Kotona otin 3h päikkärit ja unta ois vieläki varmaan riittäny.

viikkositte hoksasin ton korkean pulssin ekakertaa kun ajelin autolla ja korva napsahti taas lukkoon.. työnsin sormen korvaan ja nitkuttelin vaikkei se mitään auta.. sit tunsin että vähän henkiki ahtaalla ja sit sen pulssin.. en pysyny laskuissa mukana kun hakkas, mutta yli 100 mentiin hyvinki.. rauhottu se sit jonku kilometrin jälkeen..

Mielenkiintosta eikö?? ..ja minusta ei yhtään mukavaa kun saa pelätä uutta pyörytystä!
 

Yhteistyössä