koruasiaa

• Viestiketjun aloittaja aitikka
  • Ensimmäinen viesti
aitikka
Moikka kaikille!

Olin yhen lukioaikaisen tyttökaverin kans saunomassa ja huomasin hänen hankkineen lävistyksen alapäähänsä. En saanut asiasta kysyttyä, joten kysyn teiltä. Onko jollakulla kokemusta #&%?$!*ävistyksistä? Mua jäi ajatus kiertämään ja voisin jopa itsekin haluta, jos vaan uskaltaisin ja kuulisin kokemuksia. Jotenkin se tuntuu kauheen kiehtovalta vaikkakin aika hurjalta jutulta.

:p

mari

Toi lävistys juttu on mun mielestä kans kiinnostava...mutta luulen etten kuitenkaan sellaista uskalla ottaa,pelkään sen laittamisen sattuvan todella paljon,kun on kuitenkin niin herkästä paikasta kyse. :\| ja tulehdusriskit kans mietityttää...

Mutta mua jäi vaivaamaan että mihin kohtaa se koru tulee,vai voiko laittaa mihin kohtaa vaan?!
Joskus kuulin jostain että klitorikseenkin laitetaan lävistyksiä,luulis että se vasta sattuiskin,kun siellä niitä hermojakin on...

Saako kysyä ap,missä kohtaa koru oli kaverillasi?

Toisaalta kuitenkin kiinnostais ottaa lävistys "sinne" .... :whistle:
...mutta se kipu....

Onko täällä kellään lävistystä alapäässä? Jos löytyis,niin voisko vähän kertoa sen laittamisesta,käykö kipeetä?
Onko hankala pitää? jne.

=)

aitikka
Sillä mun kaverilla oli koru ihan vaon yläosassa keskellä. Kävin tosa äsken surffailemassa lävistys-aiheisilla sivuilla ja kyseessä kai on "clithood" -lävistys eli siis niinko klitan päällä olevassa ihopoimussa, kai...

Mari

Tere tere

Mul on ollu klitan huppussa lävistys nyt jotain kolme vuotta. Ja juu, kyl tää on musta tosi kiva=) Mäkin pelkäsin ihan hulluna kipua, ku menin laitattamaan, mut yllätys oli, että sattu niin vähän. Kipu vastas suunnilleen lujaa nipistystä kyseissä kohdassa, eli sattu mut ei kovin paljoo ja sekin kesti vain about kolme sekuntia.

Siis suosittelen kovasti. Ainakin klitan hupussa parani tosi nopeasti ja aikas hyvin tää kyl piristää elämää=) Etenkin stringejä tulee pidettyä paljon ihan vaan siksi, että ne stimuloi kivasti korua ja sitä kautta klittaa...

Ja jottei menis yksipuoliseksi ni täytyy mainita ainakin yks huono puoli ko lävistyksessä. Karvoitus on oikeestaan pakko pitää tosi niukkana tai mieluiten kokonaan pois, ettei karvat takerru koruun ja että on helpompi pitää puhtaana. mut näin.

:p

Ainakaan mulla se ei oo seksielämää haitannu mitenkään. Se jää sen verran ylemmäs, ettei se miestä paina ainakaan niin, että haittaisi. Kukaan ei oo ainakaan valittanut - päinvastoin. Itselle se itse asiassa lisää vain nautintoa. Sillä kun voi leikkiä vaikka miten=) Itse ainakin tykkään jos korusta ottaa kiinni ja vetää varovasti ylöspäin. Klitan huppu seuraa perässä ja klitta tulee kivasti esiin :p

Tietty kortsun voi saada korulla rikki, jos on koru, jossa on jokin terävä kohta. Harvemmin kuitenkaan sitä muutenkaa haluaisi pitää housuissaan terävää korua :LOL: Mulla on olemassa useampi erilainen koru, joita voi vaihdella. Esim tavallinen rengas, jossa on pallo on tosi turvallinen kortsun kanssa. Harvemmin kai muutenkaan klittaa kortsulla tökitään=) Tai riippuu tietty ihan et mistä tykkää ;)

No mul ei oo kokemusta tosta Marin mainitsemasta clithoodista, joten siihen en osaa sanoo mitään, mut mul on lävistykset molemmissa sisemmissä häpuhuulissa. Mul kans parani tosi nopeeta ja pidän vähän samasta, ku mitä Tiuku kirjoitti, et mua avataan hellästi mun renkaista. Se on jo jotenkin pelkkän ajatuksena aika kuumaa hottia... Niin ja en mäkään oo kortsuja saanu rikki, ku ei näis oo mitään terävää.

Yhteistyössä