Korsolaiset: Mistä hyvä joulupukki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elsa"

Vieras
Olen ihan epätoivoinen joulupukkiasian kanssa. Lapsille pitäisi tilata joulupukki aatoksi, mutta mistä ihmeestä löydän hyvän, aidon joulupukin oloisen pukin meille?

Pari viimeistä joulua ovat olleet melkoisia katastrofeja pukin suhteen, kun olen riskillä vain tilannut jonkun pukin pukkipalvelusta. Joudutaanko taas pettymään pukkiin? Lapset alkavat olla jo sen ikäisiä, että mikä tahansa feikkipukki ei enää mene läpi. En haluaisi vielä romuttaa heidän uskoaan joulupukkiin.

Voisiko joku ystävällinen sielu vinkata hyväksi todetun joulupukin meille.

En tiedä. Itse valistin kahdesta vaihtoehdosta, Joulusuomen pukista ja Sol:in pukista. Hinnan takia päädyin Sol:in pukkiin, joka oli siis puolet halvempi. Asiakaspalvelussa vastannut nainen ainakin vakuutteli, että pukki olisi hyvä. Toivotaan parasta :)

Miten kukaan uskaltaa pyytää jotain randomia ukkoo pukiksi... Miettikää nyt, millainen ihminen mahdollisesti haluaa pitää vieraita lapsia sylissä koko jouluaaton, sillävälin, kuin muut on perheidensä kanssa. Tosta jo voi keksiä sata tarinaa ja mä ainakin keksin sen verran kaameita, että en pyytäis ikinä pukkia, joka ei oo mulle todella tuttu.

Yhteistyössä