Koronatarkastelua

Epäilen, että osalla lukijoista saattaa mennä puurot ja vellit sekaisin näitten uutisten kans.



Oikein kierosti suhteutettuna, olen jo suhteellisen koronakuollut ja kyllä, senkin voi laskea :)
 
vierailija
Epäilen, että osalla lukijoista saattaa mennä puurot ja vellit sekaisin näitten uutisten kans.



Oikein kierosti suhteutettuna, olen jo suhteellisen koronakuollut ja kyllä, senkin voi laskea
Juu, luultavasti :D

Ja anteeksipyyntö hyväksytty :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Tuo olisi hyvä ja ymmärrettevä asia esittää asia. Tarkoitan siis, että jos halutaan nostaa ihmisten rokotushalukkuutta.

Tämän artikkelin lopusta löytyy siis nuo käppyrät:

Siellä selvästi kuka on koonnut ne ja lähde on THL. Samassa jutussa esiintyy Rämet joka ei käsittääkseni oli THL:n henkilökuntaa vaan Rokotetutkimuskeskuksen väkeä.

Sitten kun mietin, että onko nuo käppyrät THL:n tutkimuksen tulosta vai mitä ne on, niin väistämättä tulee mieleen, että Rokotetutkimuskeskuksen tutkii noita asioita, lähde vaan ei ole Rokotetutkimuskeskus, vaan THL.

Kantaa otan itse nuihin käpoyröihin. Hienoja käppyröitähän ne ovat, mutta ne voitaisiin esittää paremmin ymmärrettävässä muodossa. Kuten että käppyröissä näkyisi todelliset määrät, eikä suhteelliset.

Voi olla, että suhteellisesti esitetty on havainnollisempi, mutta mahdollisuus on myös että se vääristää täysin kuvan.
Totta!
 
vierailija
Viimeistään TE="KalaMies, post: 33925881, member: 144956"]
Rajoituksilla pyritään vain keventämään sairaalahoidon tarvetta. Täällä on liian vähän tehohoito- ja osastopaikkoja.
[/QUOTE]
Viimeistä tehohoitopaikkaa ei oteta koskaan käyttöön.
 

Yhteistyössä