Koronarokotteen turvallisuudesta

vierailija
Nyt olis kyllä kiva kuulla kommentteja siitä pitäisikö muistisairaiden ihmisten saada itse päättää kaikesta, vai eikö tuon videon tekijä, julkaisija, levittäjä ym ( ap kuuluu tähän ryhmään ) ymmärrä minkälaisesta asiasta puhuvat?
 
vierailija
Muistisairaalle yleensä nimetään edunvalvoja, joka huolehtii asiakkaansa asioista. Ihminen, joka ei tiedä mitä kynällä tehdään ei ole kyvykäs päättämään häntä koskevista asioista ja silloin edunvalvoja tekee päätöksen asiakkaansa etu ensisijaisena.
 
vierailija
Se, mikä tässä on mielenkiintoista, hassua, että nyt yhtäkkiä ihan tavisihmiset ovat muka niin asiantuntijoita, että osaavat kertoa, että juuri tämä rokote ei ole turvallinen tai on vähintäänkin epäilyttävä, ja siis ei yksi, vaan kun niitä on useampi valmistanut.

Miettikääs vähän, jos teidän asiantuntemustanne ja kokemustanne tultaisiin yhtäkkiä arvostelemaan vaan, koska.. niin miksi?
 
vierailija
Deleted member 149094
Keskusteltaisiko koronarokotteesta - puolesta ja kriittisesti.

Kaikki keskustelu koronarokotteesta on tässä ketjussa suotavaa, mutta toivoisin sitä, että ei lähdettäisi haukkumaan henkilöitä tai mielipiteitä (salaliittoteoriat ja lammaslaumat voisi jättää pois) vaan esitettäisi sen sijaan se oma vastine leimaamatta ketään.

Esim. ei ~ näin:
- ”Koronarokotteeseen kuoli ihmisiä”.
- ”Älä valehtele, senkin rokotevastainen salaliittoteoretikko!”

tai ~ näin:
- ”Kaikkien täytyy ottaa rokote, on pakko uhrautua”.
- ”Senkin lammas!”

Katsotaanpa onnistuuko keskustelu.

Minä aloitan kritiikillä:


Valtamediassa pitäisi avoimemmin käydä myös kriittistä keskustelua koronaronotteesta, sen sijaan että kritiikki on tabu.

Kuinka paljon on liikaa koronarokotteesta johtuvia kuolemia? Muutellaanko rokotteita meidän tietämättä jos huomataan, että rokote tappaa liikaa ihmisiä?
Laitoin Googleen koronarokote ja haitat, kyl siel taas mun mielestä tuli tietoa.
Kuolemista on vaikea raportoida ainakin etukäteen, mut myös suomenkielisiltä sivuilta löytyi.
Mimmosta kritiikkiä sä valtamediaan toivoisit?
Usein haitat jää paremmin ihmisten mieleen, eli jokaista yhtä kritiikkiä kohden tarvitaan useampi myönteinen uutinen ihan vain pelkästään siksi, että totuus pysyisi kasassa. Muuten ihmiset ajattelevat rokotteen olevan haitallinen, vaikkei se olisikaan.
En tiedä, mikä olisi vaihtoehto, ikuinen sulku tai sit se, et antaa levitä, ja tappaa matkalla sen, kun tappaa.. Et sit ei tulisi rokotehaittoja..?
 
vierailija
Bakteereihin. Eli kun ihmiset syö liikaa antibiootteja, bakteereista tulee ressistantteja. Se on sit ongelma, kun ei voi hoitaa enää bakteeritulehduksia. Toi kannattaa googlettaa.
joo tosta mä oon lukenut en vaan tunnistanu sun lääkäri termiä. niitä ei pitäisi joka pikku vaivaan tosiaan laittaa. et teho pysyis. luin jostain et eläimillekin rehussa osi syötetty antibioottei ja ne sit kulkeutuu myös ihmiselle
 

Yhteistyössä