Koronarokotteen jälkeen raskaaksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse tein juuri tällä viikolla positiivisen raskaustestin - 7.7. Otin toisen rokotteen ja viikonloppuna oli ovulaatio ja siihen olen tullut raskaaksi. Pitkällä ei tietty vielä olla, mut joka tapauksessa :)
 
vierailija
Mulla olisi mahdollisuus aikaistaa toista rokotusta nyt siten, että yrityskierrossa mentäisiin dpo 5. Alunperin piti olla vasta menkkojen alussa. Näkemäni ja kokemani vuoksi pelkään kovasti koronaa ja erityisesti että sen saisi raskaana, mutta myös vauvakuume on kova, ja jos sattuisikin hedelmöitys juuri tässä kierrossa niin mietityttää rokotteen vaikutus kiinnittymiseen yms jatkoon. Onko kukaan tullut raskaaksi vaikka rokote ovulaation aikoihin/jälkeen?
 
vierailija
Mulla olisi mahdollisuus aikaistaa toista rokotusta nyt siten, että yrityskierrossa mentäisiin dpo 5. Alunperin piti olla vasta menkkojen alussa. Näkemäni ja kokemani vuoksi pelkään kovasti koronaa ja erityisesti että sen saisi raskaana, mutta myös vauvakuume on kova, ja jos sattuisikin hedelmöitys juuri tässä kierrossa niin mietityttää rokotteen vaikutus kiinnittymiseen yms jatkoon. Onko kukaan tullut raskaaksi vaikka rokote ovulaation aikoihin/jälkeen?
Sain rokotteen dpo8 ja siitä kierrosta plussasin eli itsellä ainakaan ei vaikutusta :)
 
vierailija
Kiitos kun kerroitte kokemuksenne, te kaksi vierailijaa, ja onnittelut! Täällä siis se joka pähkäilee dpo 5 rokotteeseen menoa. Tämä vahvistaa omaa ajatustani, että menen tuolloin :)
 
vierailija
Minäkin lisään, että sain rokotteen dpo 2 ja siitä kierrosta alkoi raskaus, joka tähän mennessä on sujunut normaalisti (nyt 12.vko). Yritystä oli takana jo 1,5 vuotta, joten en kyllä ajatellut että just tästä kierrosta plussattaisiin:D Ehkä se, että olin tosi helpottunut rokotteen saamisesta rentoutti kehon ja nyt onnistuikin- tai sit vaan todennäköisesti puhdasta sattumaa:)
 

Yhteistyössä