Koronapassi = lupa tartuttaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lisään tähän, että 21-vuotias kilpapyöräilijä kuoli covidiin Italiassa. Siis ei ylipainoa, perusterve ja urheilijana terveet elämäntavat.

Totean siis Lispetti, että kukaan ei voi tietää, miten sairaus itsellä käyttäytyisi.
Senpä takia kannattaa katsoa niitä tilastoja.
Vanhat ja ei perusterveet ovat vaarassa.
 
vierailija
Harva suomalainen on perusterve - valitettavasti

"Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä"

Ylipainoa vastaan täällä pitäisi taistella eikä koronaa
Mun hyvä ystävä, joka sairastaa astmaa, sairastui koronaan keväällä ja oli todella kipeä. Selvisi kuitenkin ilman sairaalahoitoa, mutta paino putosi rajusti eikä ollut ylipainoinen ennestään. Toipuminen kesti pitkään.
 
Mun hyvä ystävä, joka sairastaa astmaa, sairastui koronaan keväällä ja oli todella kipeä. Selvisi kuitenkin ilman sairaalahoitoa, mutta paino putosi rajusti eikä ollut ylipainoinen ennestään. Toipuminen kesti pitkään.
Astmaatikoilla on erittäin tärkeää ylläpitää hyvää fyysistä kuntoa, jo astmankin kurissa pysymisen takia. Olen itse astmaatikko.
 
Lisään tähän, että 21-vuotias kilpapyöräilijä kuoli covidiin Italiassa. Siis ei ylipainoa, perusterve ja urheilijana terveet elämäntavat.

Totean siis Lispetti, että kukaan ei voi tietää, miten sairaus itsellä käyttäytyisi.
Onkohan yhtään kilpapyöräilijää, joka ei käytä kiellettyjä mömmöjä? Eli se siitä.
 
Tää tyyppi on sitten kiropraktikko, jolla on oma terveyskauppa. Tekee kivat rahat vaihtoehtohoidoilla.





Mitään mullistavaahan näissä asioissa ei ole, ihan perussettiä, mutta nämä asiat saattavat unohtua tässä lääkkeiden ja prosessoitujen elintarvikkeiden maailmassa: on esim. tapana olla puuttumatta juurisyihin. Esim. lääketeollisuus pyörii hienosti kun lääkkeitä syötetään oireeseen kuin oireeseen, ja pian läkitäänkin oireisiin saadun lääkkeen sivuoireita etc.

Aina löytyy kritisoijia, mutta
älä ammu viestintuojaa.
Kyllä näihin Bergin esittämiin tutkimuksiin varmasti löytyy lähteet.

Omalta osaltani voin kertoa että mitä itse olen asiaa tutkinut ja kokeillut niin toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Että viitsitkin!
…puhua totta:cool:

Pientä herättelyä ahterisurraajalle taas :sneaky:



Rehellinen suomalainen

 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Mitään mullistavaahan näissä asioissa ei ole, ihan perussettiä, mutta nämä asiat saattavat unohtua tässä lääkkeiden ja prosessoitujen elintarvikkeiden maailmassa: on esim. tapana olla puuttumatta juurisyihin. Esim. lääketeollisuus pyörii hienosti kun lääkkeitä syötetään oireeseen kuin oireeseen, ja pian läkitäänkin oireisiin saadun lääkkeen sivuoireita etc.

Aina löytyy kritisoijia, mutta
älä ammu viestintuojaa.
Kyllä näihin Bergin esittämiin tutkimuksiin varmasti löytyy lähteet.

Omalta osaltani voin kertoa että mitä itse olen asiaa tutkinut ja kokeillut niin toimii.
Mä kysyin sulta viimeksi, kuinka olit ajatellut ihan itse näitä asioita ja laitoit Bergin siihen. Nyt sanot, että olet tutkinut! Kaikilla tuo youtubetutkimus ei oikeen toimi. Olehan varovainen!

Minusta on äärimmäisen huvittavaa, että kuka tahansa fudismamma voi nykyisin sanoa tutkineensa asioita (youtubesta) ja mennä väittämään vastaan koulutetulle lääkeetieteen tutkimus- lääkäri- ja hoitoalan henkilökunnalle.
 
Löysin muuten suomalaisesta mediasta jutun siitä pyöräilijästä:

”Antonelli oli toipumassa vakavasta, kahden vuoden takaisesta pyöräilyonnettomuudesta. San Marinossa syntyneen Antonellin(siirryt toiseen palveluun) rynnistys kohti pyöräilyn kirkkaimpia parrasvaloja pysähtyi, kun tallin superlupaus kaatui vuonna 2018 Firenze-Viareggio -ajossa ja joutui sen seurauksena koomaan.

Useiden leikkausten jälkeen Antonelli alkoi toipua hitaasti kolhuistaan, vaikka onnettomuus keskeytti haaveet ammattilaisuudesta. Tästäkin huolimatta Mastromarco Sensi Nibali -talli piti koko ajan yhteyttä pidettyyn, entiseen pyöräilyjoukkueensa jäseneen.”

Siis oliko hän vielä toipilas kun korona iski?
 

Yhteistyössä