Korkein oikeus päättää saako poliisille keskisormea näyttävän ottaa kiinni ja pahoinpidellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näytin poliisille keskisormea tyhmänä teininä. Tuli kyllä aikamoiseen sävyyn puhuttelemaan, saan näköjään olla onnellinen ettei hakannut. Joo, en tehnyt toiste, poliisi kyllä oikeasti käyttäytyi kuin joku idiootti ennen tuota tilannetta. Tästä on pian 30 vuotta aikaa enkä innolla muistele.

Onko tää poliiseilta sitä parempaa väkivaltaa vai onko nää ottaneet amerikkalaisveljiltään mallia?
Sinänsä tuo poliisien tekemä maahankaato oli ihan asiallinen, mutta kaadetun jalka vain jäi huonoon paikkaan ja siksi lonkka vioittui.

Oliko heppu syytä viedä putkaan keskisormesta on sitten toinen juttu.

Mahtaa poliiseja harmittaa kameravalvonta joka saattaa viedä heiltä leivän suusta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
ja lisään vielä tuohon mä inhoan kyttiä ei ole ihime jos poliisin paskalakeille näytetään keskisormea tai kohtaavat työssään väkivaltaa opettelisivat käyttäytymään niin voisivat välttyä sekarin näytöltä ja kohtaisivat vähemmänväkivaltaa työssään

kuka näitä mun laittamia viestejä poistaa täältä ja millä luvalla ainoa mun laittama viesti joka täälä on vielä on tuomun eilen laittama viesti tänne älkää poistako niitä kiitos

Uusimmat

Yhteistyössä