Koripallopelin jälkeen

Teemu oli mun rinnakkaisluokalla. Olimme jumppatunneilla kuitenkin samassa ryhmässä. Teemu oli hoikka, mutta sopivan lihaksikas ja harrasti koripalloa. Mäkin harrastin urheilua, mutta koripallossa olin yleensä puolustaja, kun Teemu oli tähtihyökkääjä. Pelasimme kerran jumppatunnilla korista. Toinen joukkue oli ilman paitaa. Olimme Teemun kanssa tällä kertaa samassa joukkueessa ja täysin ylivoimaisia kunnes opettaja sanoi: ”Teemu siirtyy vahvistukseksi toiseen joukkueeseen, älä turhaan silti laita paiitaa, peli saa jatkua”. Puolustin nyt siis meidän päätä Teemun hyökkäyksiä vastaan. Opettaja antoi pelata aika fyysisesti ja kontakteja syntyi. Ei aikaakaan kun käteni osui Teemun kiiiltävien ja liukasmateriaalusten shortsien talkamukseen.... ja kohta jo etumukserenkin. Tuolloin koripallossa käytettiin lyhyempiä ja tiukempia shortseja, kiiltäviä. Niiden alla ei saanut jumpassa pitää alushousuja. Tunti päättyi ja menimme pukuhuoneeseen. Menim suihkuun, muut kundit lähtivät kotiin. Kun tulin suihkusta, kaikki olivat jo menneet. Paitsi Teemu tuli pukkariin vasta nyt, hän oli vielä jäänyt treenaamaan heittoja. Teemu oli hiestä kiiltävä ja hänellä oli päällään vain kengät ja shortsit. ”Hyvin puolustit tänään” jän sanoi... kun hyökkäsin näin, hän näytti kuviotaan pallon kera, ”näytä miten sä tulit siihen... ai mutta laita shortsit jalkaan niin kokeillaan mun kuviota” Nostin käteni ikään kuin pelissäkin tein ja osuin taas Teemun liukkaiden shortsien takamukseen... opettaja huikkasi ovelta lukitsevansa jo oven ja lähtevänsä. Tunsin shortseissani teltan nousevan. Olin hiestä kiiltävän Teemun kanssa kahdestaan pelkissä shortseissamme. Yllätyin kun huomasin Teemunkin shortsien kohoavan. ” Hei en mä sattumalta hyökännyt aina sun puolelta tossa pelissä” Teemu sanoi ja puristi mua takamuksesta. Meidän shortsien etumukset koskettivat toisiaan ja olin jo juhlakunnossa omissa shortseissani. ”Nyt et karkaa mihinkään” sanoi Teemu ja sitoi mun kädet korispaidallaan pukkarin penkkiin. Hän alkoi nuolla mun nännejä ja samalla siirtyi alemmas kohti mun komeana seisovaa shortsitelttaa. Hän otti munansa omista shortseistaan ja sanoi: ”nyt näet mitä olen halunnut tehdä sun kiiltäville shortseille jo pitkään”. Samassa Teemun kuuma sperma roiskui mun shortseille, vatsalle, kasvoille... lopulta Teemu otti mun munan suuhunsa eikä aikaakaan kun väännyin kaarelle ja mun munasta räjähti lastit, vapisin ja olin yltä päältä meidän molempien spermassa ja sitä
oli paljon. ”Sun pitää käydä uudelleen suihkussa” Teemu sanoi, nauroimme onnesta...
 

Yhteistyössä