jos joku osaa vastata :ashamed:
Missä on edullinen hiuspidennys Turussa 50 tai mielummin 60 sentinen?Pakko sen saada jo ens viikolla
Missä on edullinen hiuspidennys Turussa 50 tai mielummin 60 sentinen?Pakko sen saada jo ens viikolla
oliko se siin ähiuskuva pinossa? en löydä sitä enää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pidennys? Älä nyt, oota vaan että ne kasvaa. Nätithän ne oli, kun kuvan näytit täällä!
Ei kai, en muista. Ajat sitten oli jo.Alkuperäinen kirjoittaja joke:oliko se siin ähiuskuva pinossa? en löydä sitä enää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pidennys? Älä nyt, oota vaan että ne kasvaa. Nätithän ne oli, kun kuvan näytit täällä!
mikä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Olen leikanut :ashamed: ja nyt pakko saada ja vielä mahd pitkät noin 60cm pidennys olisi hyvää :ashamed:
taloprojeti edistyy hyvin paitsi yks iso ongelma on tullut ,fuck, :ashamed:
Tapetit jo melkein paikalla olohuonessa sekä käytävässä
soita tyan kampaamopuolelle josko heillä ois aikoja...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta miten saan ens viikoks jo :/ ?
Miksi sun pitää ne jo sillon saada?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta miten saan ens viikoks jo :/ ?
Se on iso salaisuus,mun pitää vielä saada kolmen viikon sisällä anniskelupassi Fuckin kiireAlkuperäinen kirjoittaja :(:mikä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Olen leikanut :ashamed: ja nyt pakko saada ja vielä mahd pitkät noin 60cm pidennys olisi hyvää :ashamed:
Mutta onko heillä just ne hiukset mitä mä tarvinAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:soita tyan kampaamopuolelle josko heillä ois aikoja...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta miten saan ens viikoks jo :/ ?
mitä! menitkö tukiaiselle töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Se on iso salaisuus,mun pitää vielä saada kolmen viikon sisällä anniskelupassi Fuckin kiireAlkuperäinen kirjoittaja :(:mikä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Olen leikanut :ashamed: ja nyt pakko saada ja vielä mahd pitkät noin 60cm pidennys olisi hyvää :ashamed:
TukiaisilleAlkuperäinen kirjoittaja joke:mitä! menitkö tukiaiselle töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Se on iso salaisuus,mun pitää vielä saada kolmen viikon sisällä anniskelupassi Fuckin kiireAlkuperäinen kirjoittaja :(:mikä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Olen leikanut :ashamed: ja nyt pakko saada ja vielä mahd pitkät noin 60cm pidennys olisi hyvää :ashamed:
no mitä tukiaisen alaiset anniskelupassilla?Alkuperäinen kirjoittaja joke:mitä! menitkö tukiaiselle töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Se on iso salaisuus,mun pitää vielä saada kolmen viikon sisällä anniskelupassi Fuckin kiireAlkuperäinen kirjoittaja :(:mikä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Olen leikanut :ashamed: ja nyt pakko saada ja vielä mahd pitkät noin 60cm pidennys olisi hyvää :ashamed: