Koon 86 välikausipuvut - onko haalari todella ainoa vaihtoehto??

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä äiti
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelevä äiti
Onko joku tietävämpi kuin minä tässä asiassa...?

Ostin tytölleni 86-kokoisen välikausipuvun (siis takki+housut) huutiksessa vuosi sitten keväällä ja nyt se olisi mitä sopivin asuste. Ongelma vain on se, että housut ovat ilmeisesti muuton ansiosta hukkuneet. Uudet siis pitäisi saada (uutena tahi käytettynä).

Nettikauppoja + ihan oikeitakin siltä osin kuin niitä Keravalta löytyy selanneena ja paljon, oon nyt tullut siihen tulokseen, ettei sellaisia yksinkertaisesti ole! Kaikki kaksiosaiset puvut, joita on löytynyt alkaa aikaisintaan koosta 92 ja siihen tyttö hukkuisi. 86-kokoa on vain haalareita, jollainen meillä on ja jota näin ollen ei tarvita. Haluaisin siis haalarin rinnalle takki+housut -yhdistelmän.

Huutiksenkin valikoima on tältä osin valitettavan puutteellinen eikä kirpparitkaan ole tuoneet apua - liekö taaperomallisto jo käytetty loppuun ennen kirpparilla päätymistään.

Onko joku viisaampi - mistä apua??
 
Miten ois jos ostat verkka-asun/tuulipuvun ja sit märemmille keleille tuollaisen sadeasun missä fleece vuori (meil on sellainen 2½V:llä. Ostin jo viimekesänä lindexiltä ja oli sillon aika reilu mut nyt hyvän kokoinen ja ainaki näin vaikuttaa ihan kestävältä + käytännölliseltä asulta)
 
Ihmettelevä äiti
Kiitos vastauksista! :D

Monttu - Cittarissa kävin ja siellä(KIN) housujen koot alkoivat 92:sta. *huoh*
Anve - tässä oli justiinsa se idea, ettei tarttis kuravaatteita erikseen muuta kuin ihan äärimmäisessä hädässä. Tyttö menee jotenkin ihan tönköksi ja liikkumattomaksi, kun kurikset laitetaan jalkaan. Toki niitä kovalla sateella jne. pitää käyttää, mutta peruskosteus saisi jäädä ihan pelkkien ulkohousujenkin ulkopuolelle. Eikä tuolla Linus&Lotassa ollut (tai ainakaan mun silmiin ei osunut) kuin kokoa 92 tai isompi.

Mutta ehkä mä vain tyydyn kohtalooni ja pidän muksulla tyystin sitä haalaria. Ja takki jää kauppareissujen piristykseksi :)
 

Yhteistyössä