Konsertti Hartwall areenalla. Katsomosta ja näkyvyydestä kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Heipä hei

Elikkäs ostettiin tuossa KISS:in konserttiin liput. Lippu.fin kautta. Ja hätäiltyähän siinä omalla tavallaan tuli. Tai siis olen pettynyt kyseisen paikan lipunmyyntiin. Elikkä siellähän oli laitettu ns. huonot paikat ensin myyntiin. Ja harvemmin kun lippuja tulee ostettua, niin tietenkin ajattelin konsertin myyneen niin vauhdilla että vapaat paikat olivat enää nämä jotka myynnissä oli. Kas kummaa liput kun olin ostanut ja maksanut, niin parhaat paikat olivatkin sitten vasta myynnissä.

No kuitenkin. Onkohan kellään kokemusta lohkosta 317? Näkeeköhän sieltä mitään. Näyttää olevan näet ihan lavan kanssa samassa linjassa.

olette piippuhyllyllä siis?

otitko paikat sen kartan perusteella vai pelkästää niin että systeemi arpoi parhaat mahdolliset paikat? piippuhyllypaikatkin voi olla todella hyvät jos ovat juuri linjassa lavan kanssa :)

mulla ei ole koskaan ollu ongelmia lippu.fi:n kanssa enkä nyt oikein ymmärrä mitä tarkotat että oli laitettu huonoimmat paikat ensin myyntiin? yleensähän ne parhaat menee välittömästi eli siksi niitä ei siellä myynnissä näy.

tsekkasin tilanteen ja jollet valitse sitä karttapohjaa niin ei se anna permantopaikkoja ollenkaan esim. valita. mutta karttapohjan kautta saa permannotkin näkyviin.

...Hartwallin sinujen katsomokaavion kuvan perusteella jotenkin olettaisin että et tule näkemään lavan takaseinää etkä sen kulisseita/screenejä tmv. ja sivuscreenienkin kanssa varmaan niin ja näin kun ovat todennäköisesti poikittain siihen katsomoon nähden. Sitten näkyy ehkä jotakin jos Kissillä sattuisi olemaan joku "kulkurinki" kuin esim. Lady Gagalla oli.

Yhteistyössä