Koneessa jotain vikaa, joku viisas osaisko neuvoo? (hymiöt hukassa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miah83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miah83

Jäsen
23.04.2009
142
0
16
Onkohan paikalla viisaita, jotka osais sanoo, mikä mättää tässä mun koneessani? Kun ei enää näy hymiöt ollenkaan, ei tässä kirjottaessa tuolla yläpuolella, eikä keskusteluja lukiessa. Ihmettelin monta päivää, mikä tyhjien viestin villitys oikein on meneillään, mutta niissähän onkin ollu vaan hymiö.. Samaten on hukassa muokkausnamikat. Tai ei vallan hukassa, hiiren jos vie päälle, niin tuolta alakulmasta näkee, mitä siinä lukee. Tää ei niin paha ongelma oo, mutta viestejä on vähän raivostuttava lukee, kun hymiöt on näkymättömiä..

Tähän koneelle on asennettuna Adblock ja NoScript, mutta ei ne kyllä aiemminkaan oo mitään ongelmia aiheuttanu. Ja muut sivustot toimii kyllä normaalisti. Ja kun tästä ei muut oo valittanu, niin oletan vian olevan vain mun koneellani..

"Ja muut sivustot toimii kyllä normaalisti. Ja kun tästä ei muut oo valittanu, niin oletan vian olevan vain mun koneellani.."
No jos muut sivustot kerran toimii normaalisti, niin ei kai koneessa sillon vikaa ??

Sulla on varmaan Adblock päällä. Jos käytät Firefoxia, niin selaimen oikeassa yläkulmassa saattaa olla punainen pallukka, jossa lukee ABP. Jos klikkaat pientä mustaa nuolta sen vierestä ja valitset "Disable on kaksplus.fi" niin saat taas hymiöt näkyviin (ja mainokset myös...).

Yhteistyössä