koneen viiruksista sun muusta (nörteille tarkoitettu)

mustikkatassu

Aktiivinen jäsen
12.05.2007
5 848
1
36
tulin pari tuntia sitten tänne palstalle, kerkesin avata yhden aloituksen ja aloin lukea ketjua, kone alkoi ilmoittaan virheraporteista, ja ilmestyi winbios.exe, ajettiin kone ad-awarella kone läpi ja löytyihän niitä pöpöjä :(

mutta ihmetystä herättää semmonen juttu, kun se näytti mistä ne on tullu, siellä oli semmonen kun adultfriendfinder, ja en tasan ole kyseisillä sivuilla käynyt, en ees tiiä mitä sivut on ja mitä sisältää :/
ja tätä läppäriä ei muut käytä kun minä :o

onpas kiva saada nyt ukko uskomaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
tulin pari tuntia sitten tänne palstalle, kerkesin avata yhden aloituksen ja aloin lukea ketjua, kone alkoi ilmoittaan virheraporteista, ja ilmestyi winbios.exe, ajettiin kone ad-awarella kone läpi ja löytyihän niitä pöpöjä :(

mutta ihmetystä herättää semmonen juttu, kun se näytti mistä ne on tullu, siellä oli semmonen kun adultfriendfinder, ja en tasan ole kyseisillä sivuilla käynyt, en ees tiiä mitä sivut on ja mitä sisältää :/

toi kyseinen sivu on just tommonen ponnahdusikkuna mainos... eli ne tulee ja tulee aina hyppii silmille jos niit ei estä...

et kerros ukolles terveisiä ja pääasias siin naisten kuvia, et kumman pitäs olla vihanen?? :whistle:

on nääs auennu meilki pari kertaa enne ku pistin estot

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:

ei tarvitse kyseisillä sivuilla edes käydä. niitä saattaa tulla mistä tahansa sivuilta(ulkomaalaisilta).

Yhteistyössä