Koneella jälleen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tilda

Jäsen
03.01.2005
625
0
16
Nyt on sit tavarat kuta kuinkin uudessa talossa, paikallaan eivät kylläkään vielä ole, mutta eivätköhän etsi paikkansa ku hetki asutaan. Huomasin vaan, että kyllä meillä onkin tuota tavaraa :o en tajua mihin mä kaikki laitan. Päätinpä, että jos en kesään mennessä ole kaikille paikkaa löytänyt (tai eivät mahdu mihinkään) laitan tylysti ne vaan pois. Vanhassa paikassa olis vielä sänky ja astianpesukone + jotai lasten leluja. Ollaan pidetty muutossa nyt viikon tauko ku mies tippui portaissa ja hältä murtui (tod.näk.) kylkiluu. Eipä onneks oo kamala kiirus ku tämä kuukausi ollaan maksettu vuokraa. Ens viikonloppuna varmaan tuodaan loput ja seuraavana käyn siivoamassa sen asunnon.

Mutta kyllä on ihanaa olla taas omassa rauhassa!!! OMA pyykkikone pyörii joka päivä (ent. asuntoon ei mahtunut, joten käytin talon yhteistä konetta) ja saunakin lämpiää näin alkuun aika tiheää... nyt on taas rauhallinen ja tasapainoinen olo, pitkästä aikaa!!!

Mun nettipimentokin tänään katkesi ja yllättäen löydän itseni täältä :) hetken olen kylläkin vaan ja sitten taas lähden purkamaan tavaroita ja järjestelemään paikkoja.