kondyloomasta kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja visvasyylä
  • Ensimmäinen viesti
visvasyylä
onko kellään kokemuksia kondylooma syylien hoidosta?
Mulla on menossa jo kolmas 3:n päivän kuuri Wartec voidetta ja syylät ulkosynnyttymissä ei oo parantunu.
Kuinka nopeesti syylät lähtee?
Voinko harrastaa seksiä kondomin kanssa?
Kertokaa kokemuksia! En saanut tarpeeksi tietoa gynekologilta:(

Kokemusta on
Hei! Itse sain sellasta liuosta mitä laitettiin syyliin. Syylät lähti muistaakseni siinä vähän päälle kolmessa viikossa. Mulla ne ainakin alko pikku hiljaa pienentymään ja sit lopulta yhtäkkiä ""suli"" kokonaan pois. En kyllä pystynyt seksiä harrastamaan, oli sen verran hellinä paikat siitä myrkystä. Mutta luulis että sitä voi kondomin kanssa. Niitähän saattaa vielä myöhemmin ilmestyä senkin jälkeen kun ne on kokonaan lähteny pois. Mutta jos ne ei ala nyt lähtemään niin kannattaa käydä sit uudelleen tarkastuttamassa.

et
Jos pakkauksessa ei sanota mitään tuosta kondomista, niin kysy apteekista.

Aldara voiteessa muistaakseni suositeltiin, että seksi ennen kuin laittaa voidetta. Sitä laitettiin iltaisin.

Jotkut voiteet voivat heikentää kumia. Kannattaa siis tarkistaa.

jeps
Minulla ei parantunu kondylooma voiteella vaan lopulta syylät piti jäädyttää pois. Ja jäädytyskertojakin oli todella monta. Minulla oli lienee sit todella sitkeä tartunta. Jäädytys oli todella kipeä ja inhottava kokemus =( ...eli näinkin voi käydä.

tytykkä
Itselläni todettiin mahdollinen kondylooma noin vuosi sitten. Ensin lääkäri ei uskonut sen olevan sitä, mutta menin pian uudelle käynnille, kun ilmestyi pienen pieniä nyppylöitä lisää. Määräsi ensin penslausainetta jolla näpyt jokseenkin lähtivät mutta uusia tuli lisää. Seuraavaksi pyysin aldara reseptin ja sitä käytin ehkä vajaan kuukauden ohjeen mukaan ja toimihan se. Sen jälkeen ei ole ollut ja tästä on nyt yli puoli vuotta (8kk) aikaa, kun aldaraa käytin. Eli kroppa muodosti vasta-aineet.

miltä näyttää?
Minkä näköinen se on? Mulla on joku ihme ihon värinen patti, pienempi kun pikkusormen pään kokoinen. Ei sijaitse limakalvo alueella vaan ulkoisilla häpyhuulilla. Voiko olla kondy?

Yhteistyössä