Ikäväksi yllätykseni huomasin tämän viruksen tarttuneen minullekkin. Alapäähän on ilmestynyt kukkakaalimaisia syyliä.. Rupesin miettimään mistä kondylooma minulle on voinut tulla kun vain yhden partnerin kanssa ilman kondomia olen hommaillut. Mies alusta asti minulle sanonut että hänellä ei ole mitään, eikä koskaan aikaisemminkaan ole ollut. Noh nytten kun syylät huomasin menin sitte mieheltä tivaamaan miten voi olla mahdollista ja sittenpä selvisi että mieheltä on hoidettu kondylooma syyliä vuosi ennenkun tapasimme. Onko mahdollista että sain tartunnan nyt sitten mieheltäni, vaikka hänellä ei ole ollut syyliä 2 vuoteen?
En voi ymmärtää miksi mieheni valehteli minulle tästä. Olo on nyt niin petetyn tuntuinen ja on niin paha olla. Nyt joudun kamppailemaan viruksen kanssa koko elämäni.
Lisäksi odotamme lasta ja pelottaa nyt että en saa syyliä hoidettua synnytykseen. Onko kellään kokemusta syylien hoidosta raskauden aikana? Oletteko saaneet syylät hoidettua kokonaan pois ennen synnytystä?
En voi ymmärtää miksi mieheni valehteli minulle tästä. Olo on nyt niin petetyn tuntuinen ja on niin paha olla. Nyt joudun kamppailemaan viruksen kanssa koko elämäni.
Lisäksi odotamme lasta ja pelottaa nyt että en saa syyliä hoidettua synnytykseen. Onko kellään kokemusta syylien hoidosta raskauden aikana? Oletteko saaneet syylät hoidettua kokonaan pois ennen synnytystä?