KONDOMIN KÄYTTÖ(ongelmia)

  • Viestiketjun aloittaja asiallisia kommentteja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
asiallisia kommentteja kiitos!
Olis ongelma, johon pyytäisin (asiallisia) neuvoja. (Nyt jotkut tuntevat pakottavaa tarvetta ilkkua ja pilkkaa, mutta pyytäisin pidättäytymään tämän kerran. Kyse on oikeasta ongelmasta.)

Emme ole enää ihan teinejä, minäkin lähempänä 25 ja mies 30, silti olemme ihan harjottelu-asteella kondomien kanssa..vähän noloa pyydellä neuvoja, mutta nyt on pakko!

Aiemmin on ollut pillerit käytössä, joten kondomien kanssa touhuaminen nykyisen mieheni kanssa on meille kokonaan uutta. Tarkemmin sanottuna aikamoista räpeltämistä koko homma. Pahin pulma on se, ettei kondomista ole mitään hyötyä, kun se lipsahtaa "pois päältä". Niin siis lipsahtaa vaan, ei meistä kumpikaan sitä halua ottaa pois päältä, sillä emme halua raskautta. Tautien vaaraa ei ole, ainoastaan raskauden haluamme torjua. Toinen ongelma on hiertymät. Mikä näihin ongelmiin avuksi?
 
_els
Minullekin jäi vähän epäselväksi, että onko kondomi liian iso vai liian pieni. Jos kondomin lipsahtaminen tapahtuu siinä vaiheessa, kun mies vetää orgasmin jälkeen kalunsa ulos, niin miehen täytyy pitää siitä kondomista kiinni, sillä muuten kondomi ja sperma jäävät naisen vaginaan.

Minulle jäi myös epäselväksi, että kumpaan niitä hiertymiä tulee, mieheen vai sinuun? Jos mieheen, koko on väärä, jos sinuun, käyttäkää liukkaria kunnolla tai vaihtoehtoisesti pidempää esileikkiä (esim. suuseksiä).
 
naapurin tyttö
Mulla oli keväällä sama ongelma uuden miehen kanssa :) Ikää 26 ja miehellä 32. Pillereitä olin syönyt niin kauan etten enää muistanut kuinka kondomi laitetaan päälle... Arvaa oliko noloa kun mies pyysi minua laittamaan sen päälle ensimmäisen kerran! No väänsin asian vitsiksi ja sanoin että kun siitä nyt vaan on ikuisuus kun olen viimeksi ollut vastarakastunut. Luulen että mies ymmärsi mitä tarkoitin eikä hän yhtään kummastellut asiaa. No, kyllä se kondominlaitto muutaman harjoittelukerran jälkeen sitten alkoi sujumaan ihan hienosti :).

Joku tuossa jo sanoi että kondomin lipsahtaminen voi johtua siitä että se on liian suuri. Niin minäkin luulisin asian olevan.
 
bbbpop
Seksikaupoista saa sopivan kokoisia kondomeja, kun vain uskaltaa kysyä. Minulla oli joskus tosi paksukaluinen seksikumppani ja hän kertoi, että kotikaupunkinsa (Tampere) seksikauppias tilaa niitä hänelle pyydettäessä. Minusta tämä on sellainen asia, että miehen täytyy itse hoitaa asia.

Jos rullaamisen kanssa on ongelmia, niin sitäkin pitäisi miehen treenata ihan valot päällä kunnolla ajan kanssa. Joissakin kondomimalleissa on kärjessä pieni tyhjä tila spermaa varten, joten silloin tarkoitus ei ole vetää terskaa ihan kondomin pohjaan saakka. Kondomi lähtee kyllä rullautumaan, kun sitä muutaman millin pyörittää auki. Kondomin laitto on taitolaji sekin.
 
alkuperäinen
Kiitos kovasti vastauksista!!!

Ongelma on siis se, että hiertymiä tulee meihin molempiin. Liukuvoidetta vois tietysti kokeilla. Mutta entäs jos se vielä lisää tuota lipsumisongelmaa?

Löytyykö seksikaupasta normaalia pienempiä kondoomeja? Luulisin, että meidän ongelmamme on liian suuret kondoomit.
 
Aavikkosoturi
Muutamia vinkkeja viela kondomin kaytosta. Sen laittaminen voi kiihottaa miesta ihan uudella tavalla, jos sita ei ole koskaan viela pukenut. Kun kortsu on puettu paalle, kannattaa viela hieman vetaa esinahkaa ylospain ja rullata loppu kortsu aivan peniksen juureen. Se puristaa sopivasti suonia kasaan ja toimii penisrenkaiden tapaan antaen lisaa koko kalulle seka hepottaa orgasmien jalkeen sen poistamista. Korsun paassa oleva pieni kuppi on siis tarkoitettu spermalle. Painakaa sita kasaan, kun puette kortsun. Silloin sinne jaa alipaine ja se keraa sperman tehokkaasti. Laukeamisen jalkeen taytyy penis ottaa ulos vaginasta ettei kortsu jaa sisaan. Kolli pitaa kortsun juuresta, joka on siis rullattu aivan peniksen juureen, kiinni vetaessaan kalunsa ulos. Muuten on myos vaarana, etta kortsu jaa pimpsaan.

Kortsun valinnassa kannattaa kayttaa aikaa ja harkintaa. Superohuet kortsut maksaa enemman, mutta niissa on tunne parempi. Sitten nystyroilla varustettuja ja eri makuisisa, jos tytto haluaa ottaa suihin kortsun kans. Itse suosin Magic kondoomeja, koska ne 'puristaa parhaasta paikasta'.

Ja mika parasta jos tytto laittaa kortsun. Itseani se kiihottaa suunnattomasti. Opettele viela laittaan se suulla, niin a vot, etta tuntuu hyvalta.

Onpa tullut kirjoiteltua tanaan, mutta ei taalla aavikolla ole muuutakaan tekemista!
 
Raakile
Samaa mieltä Aavikkosoturin kanssa, Magic kortsut sopivat hyvin hieman pienemmille kaluille.

Kokeilkaa niitä ja katso pääseekö vieläkin lipsahtamaan pois päältä!
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Mulla oli keväällä sama ongelma uuden miehen kanssa :) Ikää 26 ja miehellä 32. Pillereitä olin syönyt niin kauan etten enää muistanut kuinka kondomi laitetaan päälle... Arvaa oliko noloa kun mies pyysi minua laittamaan sen päälle ensimmäisen kerran! No väänsin asian vitsiksi ja sanoin että kun siitä nyt vaan on ikuisuus kun olen viimeksi ollut vastarakastunut. Luulen että mies ymmärsi mitä tarkoitin eikä hän yhtään kummastellut asiaa. No, kyllä se kondominlaitto muutaman harjoittelukerran jälkeen sitten alkoi sujumaan ihan hienosti :).

Joku tuossa jo sanoi että kondomin lipsahtaminen voi johtua siitä että se on liian suuri. Niin minäkin luulisin asian olevan.
Liiansuuri vauhti. Vähentäkää kierroksia.

 
reberto
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Mulla oli keväällä sama ongelma uuden miehen kanssa :) Ikää 26 ja miehellä 32. Pillereitä olin syönyt niin kauan etten enää muistanut kuinka kondomi laitetaan päälle... Arvaa oliko noloa kun mies pyysi minua laittamaan sen päälle ensimmäisen kerran! No väänsin asian vitsiksi ja sanoin että kun siitä nyt vaan on ikuisuus kun olen viimeksi ollut vastarakastunut. Luulen että mies ymmärsi mitä tarkoitin eikä hän yhtään kummastellut asiaa. No, kyllä se kondominlaitto muutaman harjoittelukerran jälkeen sitten alkoi sujumaan ihan hienosti :).

Joku tuossa jo sanoi että kondomin lipsahtaminen voi johtua siitä että se on liian suuri. Niin minäkin luulisin asian olevan.
Liiansuuri vauhti. Vähentäkää kierroksia.
se on kyllä siitä kondomin koosta kiinni itsellä on ollut taas se ongelma että kondomit ei mahdu..ja niinkun joku tuolla jo sanoi että sitten joutuu tilaamaan...mutta eipä tuo haittaa..
 
Robertina
Alkuperäinen kirjoittaja reberto:
mitäs noi nyt tarkotti :O
Vafanculo= anna naida persreikääsi sanatarkasti, käytetään myös tarkoittamaan esim. "puhut paskaa", "ei ole totta" keskustelun aiheesta riippuen.
Che´palle= mitkä kivespussit sanatarkasti, mutta käytetään myös tarkoittamaan " mitä paskapuhetta".
 
miekkonen32
Alkuperäinen kirjoittaja asiallisia kommentteja kiitos!:
Aiemmin on ollut pillerit käytössä, joten kondomien kanssa touhuaminen nykyisen mieheni kanssa on meille kokonaan uutta. Tarkemmin sanottuna aikamoista räpeltämistä koko homma. Pahin pulma on se, ettei kondomista ole mitään hyötyä, kun se lipsahtaa "pois päältä". Niin siis lipsahtaa vaan, ei meistä kumpikaan sitä halua ottaa pois päältä, sillä emme halua raskautta. Tautien vaaraa ei ole, ainoastaan raskauden haluamme torjua. Toinen ongelma on hiertymät. Mikä näihin ongelmiin avuksi?
Hyvä malli on esim. tämä
http://www.kondomikuningas.fi/wpt/view/pasante/trim-30538/

Se on hyvä hiukan ohuemmalle kalulle, ja muutenkin istuu hyvin juuresta.

 
reberto
Alkuperäinen kirjoittaja Robertina:
Alkuperäinen kirjoittaja reberto:
mitäs noi nyt tarkotti :O
Vafanculo= anna naida persreikääsi sanatarkasti, käytetään myös tarkoittamaan esim. "puhut paskaa", "ei ole totta" keskustelun aiheesta riippuen.
Che´palle= mitkä kivespussit sanatarkasti, mutta käytetään myös tarkoittamaan " mitä paskapuhetta".
ei oo tietenkään pakko uskoa...
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Kiitos kovasti vastauksista!!!

Ongelma on siis se, että hiertymiä tulee meihin molempiin. Liukuvoidetta vois tietysti kokeilla. Mutta entäs jos se vielä lisää tuota lipsumisongelmaa?

Löytyykö seksikaupasta normaalia pienempiä kondoomeja? Luulisin, että meidän ongelmamme on liian suuret kondoomit.
Sekä seksi, että nettikaupoista löytyy pieniä kumeja.
Mutta jos kalu on yhtä pieni kuin minulla, ei nekään oikein pysy vauhdissa paikoillaan.
 
saman kokenut
Luulisin tietäväni ongelmasi, koska itsellä sama ongelma. Hiertymää tulee penikseen kondomin liikkumisen takia. Kondomi myös roikkuu ihan lyhyen emätinyhdynnän jälkeen. Jos kortsua nykii pelkästään käsin niin se tuntuu joskus jopa ihan sopivalta. Jotenkin emättimen lämpö saa kondomin luistamaan pois.

Olen selittänyt ongelmaa seksikaupassa ja apteekissa. Molemmat ovat suositelleet pienempiä kondomeita joita ei ole ollut. Olen kyllä kokeillut hieman pienempiä kondomeita mutta melko samalla tavalla nekin luiskahtavat lopulta kokonaan pois.

Jos naiseen tulee hiertymää kondomista, niin se voisi johtua siitä että kondomi kuivattaa limakalvoja. Usean kondomin vaihtaminen (kuten meillä) vie aina senhetkisen eritteen kondomin mukana ja naisen pitää olla tosi hyvin liukastuva kondomia käyttäessä.

Kondomin pois luiskahtelut lisääntyvät yhdyntäajan (iän) lisääntyessä. Kaitpa ongelma on tosi tavallinen mutta vähemmän selostettu tutuille ja kavereille. Voisi saada pienikullisen maineen.

Mitään selvää kokoeron tarvetta peniksellä ja kondomilla ei kerrota missään. Riittääkö esimerkiksi jos kondomin ympärysmitta on pari milliä peniksen ympärystä pienempi.
 
kaikkikootovatnormaaleita
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Kondomin pois luiskahtelut lisääntyvät yhdyntäajan (iän) lisääntyessä. Kaitpa ongelma on tosi tavallinen mutta vähemmän selostettu tutuille ja kavereille. Voisi saada pienikullisen maineen.
Nettiseksikaupassa ostetuimmat kondomit olivat keskikokoa pienempiä. Kaikkien tarvitsevien pitäisi ostaa kondominsa ruokakaupasta ja kioskista, jotta kysyntää myös pienemmille kondomeille tulisi. Ei ole tarjontaa ellei ole kysyntää. Apteekki on tilannut minulle joskus pienempiä kondomeita, mutta apteekin hintataso on turhan korkea.

Ujosteleeko nainen jos ostaa a tai b-kuppikokoisia rintaliivejä. Miettikääs nyt vähän!
 

Yhteistyössä