Kondomien ostamisen sietämätön vaikeus :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko muilla samanlaista itsenäistymisen kynnyksellä? Poikkiksen kanssa sovittiin ettei olla valmiita panemaan jos ei saada itse ostettua kumeja. Pitää käydä jossain 24h-kaupassa aamuvarhain samalla kun ostaa jotain muuta ruokaa.
 
vierailija
Kondomit kannattaa tilata netistä. Ja kannattaa tilata ohuin mahdollinen kondomi. Sillä on todellakin merkitystä. 0,01 mm lienee edelleen ohuin mahdollinen. Tietenkin mikäli ongelmana on liian aikainen siemensyöksy, niin sitten joku paksu sukka, mutta muuten ohutta tai kumit jäävät käyttämättä. Koko käyttäjän mukaan. Standardikoot sopivat yleensä lähes kaikille, mutta on isompia ja pienempiä. Kortsuhan venyy ja sen on tarkoitus istua napakasti.

Pasante Silk Thin on hyvä edullinen peruskondomi (y).
 
vierailija
Kondomi on tuote siinä missä joku muukin. Mikä siitä tekee niin häpeällistä tai noloa? Niin kauan kun ihmiset syövät, juovat, ulostavat ja harrastavat seksiä kaikki on ok eli on ihan normaalia.
 
vierailija
Kerro edes yksi hyvä syy käyttää kortsua, joka pilaa tuntuman ja fiiliksen ihan täysin. Miksi ei muka voi painaa paljaalla?
Kaikki naiset eivät voi terveydellisistä tai muista syistä käyttää hormonaalista ehkäisyä eikä kierukka välttämättä sovi. Tyhmin ehkäisy on keskeytetty tai varmat päivät. Jäljelle jää miehen putket poikki tai kondomi.
 
vierailija
Kaikki naiset eivät voi terveydellisistä tai muista syistä käyttää hormonaalista ehkäisyä eikä kierukka välttämättä sovi. Tyhmin ehkäisy on keskeytetty tai varmat päivät. Jäljelle jää miehen putket poikki tai kondomi.
Hormonaalista ehkäisyä ei pitäisi kenenkään käyttää. Yhtä hyvin mies voisi ehkäistä käyttämällä steroideja. Ei hormoneilla leikkimisessä ole mitään järkeä minun mielestäni. Kondomit yhden illan suhteissa ja vakiintuneessa parisuhteessa mennään keskeytetyllä yhdynnällä ja pienellä riskillä.
 
vierailija
Hormonaalista ehkäisyä ei pitäisi kenenkään käyttää. Yhtä hyvin mies voisi ehkäistä käyttämällä steroideja. Ei hormoneilla leikkimisessä ole mitään järkeä minun mielestäni. Kondomit yhden illan suhteissa ja vakiintuneessa parisuhteessa mennään keskeytetyllä yhdynnällä ja pienellä riskillä.
Kuka mies nauttii siitä, että hekuman hetkellä pitäs vetää lerssi ulos? Hyi hitto!
 
vierailija
Eikös jossain ole kortsuautomaatteja vielä?

Tai sitten tosiaan netistä. Tosin siinä on oma vaaransa. Mulle kävi niin, että tilasin netistä aikoinaan erään eroottisen erikoisjutun. Melko kalliin vieläpä. Se luvattiin vielöpä huomaamattomana toimituksena, niinkuin yleensä.

Noh eipä sitä sit kuulunut. Laitoin sitten viestiä ja sieltä valiteltiin poikkeuksellisia toimitusvaikeuksia. Ilmoitettiin, että voi kestää 2 kuukautta että sen saa. No päätin silti odotella. No 3 kuukautta kului ja otin uudestaan yhteyttä. Ilmoitettiin sitten, että niitä nyt ei saa, mutta lähettää mulle rahojen palautusta varten lomakkeen.

No perkkele, sieltä tuli sitten kirjekuori jossa luki isolla "Anal Intruderin palautuslomake". Se ois pitänyt pankkiin viedä... arvakkaapa veinkö. Laitteen nimi vaihdettu tuossa, mutta vähintään yhtä paha.
 
vierailija
Tuo on hyvä päätös, että vasta sitten on kypsä seksiin kun voi ostaa ehkäisyvälineitä. Ja sitten aikuiset ihmiset täällä neuvoo tilaamaan netistä. Ihan kuin seksi olisi noloa
 

Yhteistyössä