Kommentteja mun ruokavaliosta otetaan vastaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Aamupala:kaurapuuroa, raejuustoa, marjoja ja kahvia maidolla TAI kaks ruisleipää, levite, kalkkunaleike ja maitokahvi. Rahkaa lisäksi jos sattuu olemaan.

Lounas: mitä milloinkin, jotain helppoa, pientä tai edellisen päivällisen jämiä...esim tulisia nuudeleita ja litra vettä, salaattia, ruisleipää, rahkaa jne...

Päivällinen: Kanaa, kasviksia, riisiä/salaattia/linssejä, erilaisia keittoja (sosekeitoista lohikeittoon jne). Liha pääosin kanaa, riistaa ja kalaa.

Iltapala: Hedelmistä tehty smoothie leseillä

Sokeria en juuri käytä ollenkaan, joskus hunajaa. Vettä menee 2-4l päivässä. Suolaa en erikseen lisäile ruokiin.

Mitä luulette, saanko näillä syömisillä tiputettua painoa?

No kuulostaa kyllä siltä,että terveellistä ainakin on,että luulis tippuvan mikäli jotain tiputettavaa on.Ainakin syöt paremmin kuin mä,joka en millän saa syötyä kuin kaks kertaa päivässä.. :( Mikä sulla on tavoite?Ja onnea kovasti koitokseen!! =) Muista myös käyttää jokanen mahdollisuus mitä liikunnan suhteen avautuu.Sitä kautta saa aivan uskomattomat endorfiinit rullaamaan. =)

Ihan normaaleja annoksia ruokaa syön. Esim kaurapuuroa 2dl+raejuusto 1dl+marjoja 1dl. Keittoja 3dl jne.... Niin ja mahdollisimman vähärasvaisia tuotteita käytän.
Liikkuminen mitä milloinkin, kuntopyörällä 30-60min, vaunuttelua 60-90min... 1-3krt viikossa.

Kuulostaa ihan hyvältä. Mutta mistä saat hyviä rasvoja? Laitathan leivän päälle sopivaa levitettä? Mä syön itse vielä hedelmiä ja maapähkinöitä välipalaksi ja tuhdimman iltapalan, muuten aika samaan tyyliin.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kuulostaa ihan hyvältä. Mutta mistä saat hyviä rasvoja? Laitathan leivän päälle sopivaa levitettä? Mä syön itse vielä hedelmiä ja maapähkinöitä välipalaksi ja tuhdimman iltapalan, muuten aika samaan tyyliin.

Rypsiöljyä ja oliiviöljyä käytän ruoanlaitossa. Pähkinöitä en voi syödä, mutta voisinki hakea siemeniä jykerrettäväksi.

Täytyi tulla kertomaan, että nyt on 2,2kg lähtenyt neljässä päivässä =) Tiedän, että nestettä vain on, mutta ainakin ruokavalio näyttää tehoavan, JEeeee!

Niin ja olen lisännyt iltapalaksi vielä kaks ruisleipää+levite+kalkkunaleike. Smoothie menee välipalana.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aamupala:kaurapuuroa, raejuustoa, marjoja ja kahvia maidolla TAI kaks ruisleipää, levite, kalkkunaleike ja maitokahvi. Rahkaa lisäksi jos sattuu olemaan.

Lounas: mitä milloinkin, jotain helppoa, pientä tai edellisen päivällisen jämiä...esim tulisia nuudeleita ja litra vettä, salaattia, ruisleipää, rahkaa jne...

Päivällinen: Kanaa, kasviksia, riisiä/salaattia/linssejä, erilaisia keittoja (sosekeitoista lohikeittoon jne). Liha pääosin kanaa, riistaa ja kalaa.

Iltapala: Hedelmistä tehty smoothie leseillä

Sokeria en juuri käytä ollenkaan, joskus hunajaa. Vettä menee 2-4l päivässä. Suolaa en erikseen lisäile ruokiin.

Mitä luulette, saanko näillä syömisillä tiputettua painoa?

En yhtään tiedä paljonko painosi noilla putoaisi, riippu ruokien määrästä ja siitä miten _paljon_olet ennen syönyt sekä varmaan myös ylipainon määrästä.
Mutta monipuoliselta kuulostaa, minä itse tosin jättäisin ainkin nuo nuudelit syömättä ja tilalle vaikka täysjyväpastaa. Mutta toisaalta tuohan oli vain esimerkki..

Yhteistyössä