Kommentteja "mun käytöksestä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suomi

Vieras
Eli, kerroin tässä taanoin että olen ihastunut ex mieheni veljeen... No tilanne pääsi siihen että vietimme ihanan viikonlopun viime viikonloppuna.
Hän jo ehti sanomaan että pitää minua jo tyttöystävänään... :)

No, sitten sunnuntaina (viime) laitoin viestiä että nähtäskö, kun olin lähdössä viikoksi muualle. Niin hän sanoi että rauhoitutaanpas hieman kun tilanne on mikä on, että jos meistä joskus jotain tulee niin sitten tulee mutta ei tehdä äkkinäisiä päätöksiä..

No, olin puulla päähän lyöty ja koetin kysyä että missä siis mennään, mutten selvää vastausta saanut.

Viikolla kysyin että haluaako tehdä minun kanssa jotain tulevana viikonloppuna, mutta hän laittoi vain että "rauhassa eteenpäin..."

Eilen sitten mulla paloi päreet kun en tiedä pitäskö mun sinkkuna suunnata katse eteenpäin, vai jäädäkkö odottelemaan josko se haluaisiki minun kanssa jotain yrittää.. Joten laitoin viestin että Ymmärrän ettei hän halua minun kanssa mitään, joten unohdetaan koko homma, nähkäillään!

Toiminko hätiköidysti vai viisaasti????

Se on hei sun ex-miehesi veli. Luulisi maailmasta muitakin miehiä löytyvän?

Jos jossain tilanteessa kannattaa toimia erittäin rauhallisesti ja miettiä kerta kerran perään että onko tämä järkevää, niin tässä :flower:

Olen kyllä siis "järjen" kanssa samaa mieltä, että mitä tuota miettimään, eteenpäin vain! Mutta kun "tunne" sanoisi että tässä on sitä jotain! (aina ollaan pystytty pitämään hauskaa, ja juteltu kaikesta, rakastaa mun lapsia jne)

Joten olen kuitenkin itse henk.kohtasesti sitä mieltä että joskus pitäs antaa tuntteitten viedä, onko rakkaudessa pakko olla aina niin järkevä? Toki tiedän että tilanne on mitä ihmeellisin...

No joo, ehkä kannattaa etsiä joku toinen mies... Selvästi miehelle tuli kusi sukkaan ja ei varmasti halua loukata veljeään. Voihan se joskus olla että exäsi hyväksyy suhteenne ja saatte olla rauhassa yhdessä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo, ehkä kannattaa etsiä joku toinen mies... Selvästi miehelle tuli kusi sukkaan ja ei varmasti halua loukata veljeään. Voihan se joskus olla että exäsi hyväksyy suhteenne ja saatte olla rauhassa yhdessä...

Joo, kyllä nyt taitaa veri olla vettä sakeampaa. Selvästi veli on alkanut miettie ettei kehtaa sua kuitenkaan sukujuhliin ym. viedä =) Tai sitten sinä vain ylireagoit. Me naiset syyllistytyyän siihen usein... Jos ukon vastaus kestää tai ei miellytä meitä niin heti sitten viestiä "anti olla sitten..."

Yhteistyössä