Kommelluksia lemmikkien kaa?

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Tuli tällänen mieleen..eli kertokaa omat hauskat tai vähemmän hauskat kommellukset.

Kerronpa omani.
Tossa 6 vuotta sitten kävi niin että aamulla kun heräsin aloin miettii että mis meijän kissaherra on ku ei yöllä tullu nukkuu mun viereen...
Etin joka paikasta,kaapit,parveke,tuolit..ihan kaikki..menin kattoo onko se menny pesukoneeseen..alko jo hätä tulee ku kuulin pesuhuoneen ovelta maukumista..no ei se ollu pesukoneessakaan...ääni kuulu mut kissaa en löytänyt..ajattelin sit siin sivus et avaanpa sen ikkunan siitä et tuulettus...ja luoja et pelästyin!Kissa oli illalla menny sinne ikkunan väliin,en ollu huomannu ja laitoin ikkunan kii.Se raasu oli koko yön ollu siin ahtaassa välissä pikkupakkasessa..saattanu naapuri kattoo et hetkinen..ku niiden parveke oli ihan siin meijän pesuhuoneen ikkunan tuntumassa...
Onneks kissa oli kunnossa eikä mitää traumoi jääny,meni sinne väliin uudestaankin mut mä muistin tarkastaa aina ikkunaa sulkies et se ei oo siel..kissaherra nyt 11 v ja voi hyvin :heart:

Meilla taalla Sporessa saa paivittain ihmetella paikallisia. Lapset vievat kania hihnassa usein ulos. Paikalliset tai sitten maidit tietysti tulevat katsomaan aina luppista. Joku kysyy aina onko se koira, hamsteri vai mika se on???? Onko sen turkki spray-painted, eihan se muuten voi olla tuon varinen?Onko sen korvissa vikaa kun roikkuvat?

Jossain vaiheessa aina joku sanoaa, etta tiedatko , etta me Filippiineilla syodaan kania.

Siis lapset ja ihmiset ovat niin turvassa taalla kun voi olla. Elaimia sitten saa pelata.Koira joutuu kiinalaisten pataa ja kani filppareiden :/

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla taalla Sporessa saa paivittain ihmetella paikallisia. Lapset vievat kania hihnassa usein ulos. Paikalliset tai sitten maidit tietysti tulevat katsomaan aina luppista. Joku kysyy aina onko se koira, hamsteri vai mika se on???? Onko sen turkki spray-painted, eihan se muuten voi olla tuon varinen?Onko sen korvissa vikaa kun roikkuvat?

Jossain vaiheessa aina joku sanoaa, etta tiedatko , etta me Filippiineilla syodaan kania.

Siis lapset ja ihmiset ovat niin turvassa taalla kun voi olla. Elaimia sitten saa pelata.Koira joutuu kiinalaisten pataa ja kani filppareiden :/

kauheeta...voi eläinrassut..

niin sama se on kiinassa kun ollaan miehen kotona siel käymässä niin ei siellä koirat merkka mitää tai muutka eläimet... ja jos oikein tiukka paikka tulee niin ruokaa niistä tehään :x

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

niin sama se on kiinassa kun ollaan miehen kotona siel käymässä niin ei siellä koirat merkka mitää tai muutka eläimet... ja jos oikein tiukka paikka tulee niin ruokaa niistä tehään :x

Helpompi siella oli olla koiran kanssa kuin taalla, ainakin kun lankkarit asuivat omilla alueillaan. Paikalliset taalla pelkaavat koiria, ainakin tallaisia vahan suurempia. Taallahan on muslimejakin aika lailla ja heille koirahan on saastainen elain. Arvaa vaan kun tiella tulee vastaa tai samaan hissiin joutuisi tulemaan. Mutta kaikkeen tottuu :)

Kissa onnistui karkaamaan autosta keskellä helsingiä ja ampaisi tietysti lähimpään puuhun. Ensin haettiin ties mitkä herkut kaupasta, että olisi saatu katti houkuteltua alas puusta. Lopulta ei auttanut muu kuin tikasauto paikalle ja palomies kissaa korkeuksista noutamaan. Yleisöäkin kertyi paikalle ihan kiitettävästi, kyllä hävetti...

Silloin kun tuo neiti tuli meille, se oli luikku kon mikä ja painoi hätälykyssä kilon, ei varmaan sitäkään.

Olin sitten kerran illalla nukahtanut telkkarin ääreen, viimeinen muistikuva neitistä oli mun mahanpäällä, jossa se tykkäsi kölliä.

Yöllä jossain vaiheessa heräsin koiran itkuun. Se oli semmoista raastavaa ja hätääntynyttä.
Paniikissa hyppäsin pystyyn ja huhuilin koiraa. Sen ääni kuulu, mutta mä en nähnyt sitä missään.
Karasin ympäri kämppää kuin mielipuoli turrea metsästäen.
Ei näkynyt karvaakaan.

Lopulta tajusin, että se parku tulee sohvan SISÄLTÄ...Se luikkurassu oli liukunut mun sylistä sohvan selkänojan ja istuinosan välisestä kolosta sohvan sisään.
Mä tungin käteni sohvan sisään ja yritin kiskoa paniikissa olevaa koiraa pois, mutta ei siitä mitään tullut.
Sohva oli semmoista mallia, että se jemmasi kaikki kaukosäätimet ja yksinäiset sukat ja liian laihat koirat, mutta niitä ei enää saanut pois samaa kautta, jota ne olivat sinne menneet.

Hain keittiöstä sakset, kaadoin sohvan nurin ja leikkasin saksilla pohjaan reiän ja pelastin koiraraasun karmean sohvan kynsistä.

Oli se raukka surkean näköinen :( , kuseksinut hädissään sohvan sisälmykset täyteen :| , sohva kannettiin samana yönä pihalle ja sitä kautta kaatikselle.

Koira on muuten edelleen hengissä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Silloin kun tuo neiti tuli meille, se oli luikku kon mikä ja painoi hätälykyssä kilon, ei varmaan sitäkään.

Olin sitten kerran illalla nukahtanut telkkarin ääreen, viimeinen muistikuva neitistä oli mun mahanpäällä, jossa se tykkäsi kölliä.

Yöllä jossain vaiheessa heräsin koiran itkuun. Se oli semmoista raastavaa ja hätääntynyttä.
Paniikissa hyppäsin pystyyn ja huhuilin koiraa. Sen ääni kuulu, mutta mä en nähnyt sitä missään.
Karasin ympäri kämppää kuin mielipuoli turrea metsästäen.
Ei näkynyt karvaakaan.

Lopulta tajusin, että se parku tulee sohvan SISÄLTÄ...Se luikkurassu oli liukunut mun sylistä sohvan selkänojan ja istuinosan välisestä kolosta sohvan sisään.
Mä tungin käteni sohvan sisään ja yritin kiskoa paniikissa olevaa koiraa pois, mutta ei siitä mitään tullut.
Sohva oli semmoista mallia, että se jemmasi kaikki kaukosäätimet ja yksinäiset sukat ja liian laihat koirat, mutta niitä ei enää saanut pois samaa kautta, jota ne olivat sinne menneet.

Hain keittiöstä sakset, kaadoin sohvan nurin ja leikkasin saksilla pohjaan reiän ja pelastin koiraraasun karmean sohvan kynsistä.

Oli se raukka surkean näköinen :( , kuseksinut hädissään sohvan sisälmykset täyteen :| , sohva kannettiin samana yönä pihalle ja sitä kautta kaatikselle.

Koira on muuten edelleen hengissä... :whistle:

ooi...voi surkuli :hug:

Yhteistyössä